Text Människors lögner kommentera!! Text Människors lögner kommentera!!
jag gjorde det sista draget jag ville aldrig stå själv vid havet för många männsikor dör vad är de vi andra gör jo vi dödar varandra när ska vi börja förhandla byggnader som rasar de blir hjärtan som krasas ensamma o lämnade alla blir helt förändrade människor som kämpade till sista andetaget vem var de som slöt fördraget om att männsikor är lika alla blir förr eller sennare svikna vi kommer alltid o va unika vi kommer alltid o va olika de som inte dödar de härdar men vi har kvar våra sår som aldrig kommer å läka de kan vem som helst försäkra vi är jagade från att vi föds ända fram till döds alla människor kan älskas men de är få som kan älska så försök o beskriva en mänska människan kan gråta och dem kan förlåta men om börderna blir för svåra då krossas dom av tårar vi kallar oss intelligenta men dem allra flesta är nåra av dem sämsta för många är hemska o dem kommer till makten det blir dem som kommer o möta hela motståndskraften så tänk först gör sen tänk först säg sen livet kan vara slut redan imorgon så snälla följ den gång som du ska vandra o lova mig att aldrig nånsin stanna vad som händer sen vet varken du eller jag men båda kommer vi möta slag bara en fråga om dag när det händer men jag hoppas att vi då fortfarande är fränder så beskriv hur du känner många skadar sig själva utan att veta vad man ska förändra fel eller inte dem sitter fast i labyrinter o kan inte ta sig ut tycker att allt skulle va som förut o dem sitter o tänker ingen bryr sig om mig sen skadar dem sig igen skiter i vad som händer sen ja har glömt hur en människa ser ut ja har redan fallit och allt är slut ja glömmer aldrig det året då folk öppna såret som fortsätter att blöda ja ser elden glöda o ja bär denna börda om ja blir sveddad för mina synder eller om ja får skapa morgon som gryder du bestämmer de blir jag som lyder tid som bara försvinner lever mitt eget liv går efter raka linjer o ja ser hur männsikan lider alla vet att livet är hårt o alla tänker: varför måste allt vara svårt folk vill bara säga förlåt men det finns ingen som lyssnar alla är förbjudna tvungna att lyda man står ute i kylan o man känner tårarna rinna vet att dem aldrig kommer o försvinna om du känner dig fast i en dimma så ska du fortsätta kämpa för bakom dig finns de ingenting att hämta de som har hänt de har hänt du vet själv vad du känt tårar smärta hat livet kommer aldrig vara klart för de finns alltid nya svar o de e bara du som lever kvar så fortsätt att kämpa din anda kan du hämta men bevisa för mig att du är en unik mänska... ja säger förlåt för saker som glöms bort jag säger förlåt för att livet är för kort ja säger förlåt för människor som aldrig gör nått X2 Människorna kommer förlora för lögnerna kommer alltid vara alldeles för stora för folk har alltid blivit svikna vi går o gör andra besvikna alla människor sprider lögner å man märker hur allt går sönder vi ska ju föreställa guds söner men det känns som man står emellan o man får vara glad alldeles för sällan jag känner endast hämnad o jag ser hur världen bara blir mer försämrad människor bor på gatan men hur ska den bli ändrad vi måste börja kämpa ställa upp för varandra så att fränderna kommer o stanna men alla dessa lögner gör mig helt galen o de får mig längta till graven jag känner mig som slaven kämpar men blir nerslagen längtar tills slutet på dagen då jag äntligen får bli dragen jag känner hur världen rasar de för detta jag hade fasat en tanke med känsla är en sak som man aldrig kan förändra hur mycket man än skulle vilja så måste man leta innan man kan finna men känslor kan lika lätt försvinna sen så får man bara minnas ingen bad om att få finnas Lill-Mike