Arek - Jag är som jag är [NY!] vers 1Jag är den jag är och ingen annanOm du inte tycker om mig så skjut dig i pannanJag gillar min stil och min musikOch min ända vän är min kära mikhatar du mig så hatar jag tilbaksPang Pang och du får en sista chansBry dig om ditt så bryr jag mig om mittjag lever i en värld fullt med musik Jag älskar mitt land och mina vännerMånga gillar inte när jag ställer upp scenerMen jag bryr mig inte, jag bara kollar undanVänder ryggen och försöker att blundaRef:x2Jag är den jag är och ingen annanOm du inte gillar mig så SkittsammanFuck off ifall jag inte passar digDock kan du fan ge dig av ifrån mig Vers 2 Alla andra som inte har nåt liv snackar massa skitDem gör det bakom rygg och tror dem är själva elitMen Dem är ingenting Med skillnad med mig då jag är Proffs Som inte ger upp direkt utan jag lär lär mig massa saker som rap o musik för att blir bättre måste man träna och inte snacka skitJag Bor I en stad med massa krimilitedmed mycket brott som sätter livet på spelI Ibland blir jag kär och mitt hjärta bankarDet känns som jag lever i två olika världarMen jag har aldrig lyckats att få en tjejEn tjej som jag kan älska och en som kan krama om migDet är mitt liv det består av hat,kärlek och massa motivMen för mig är mitt liv ett enda stor soptipRef:x2Jag är den jag är och ingen annanOm du inte gillar mig så SkittsammanFuck off ifall jag inte passar digDock kan du fan ge dig av ifrån mig så fuck off och försvinn ur mitt liv