R.I.P LA Gz - Arek Ft Marting Gud tog er Bort ifrån oss för snabbtOch nu är ni borta, tiden är snabbGud sänder oss och gud tar oss tillbakaGud är den som vårt liv bevakarNi kom ifrån oss denna dagOch det var guds misstag denna fredagDet var eran tur, precis som många andrasNu kan ni vila i frid och sluta andasNu kan ni bara Ha det bra Och Chilla med dem andraför livet här på jorden är hårt att förlora er så tragiskt är svårtEn dag kommer vi träffas igenDenna gången i himmellen Ha de bra där uppe alla ni fyra som dog misstag3 November 2006 - FredagDet spelar ingen roll åt vilket håll ni gårför era dagar är räknade ändåibland är ljuset grönt, ibland är ljuset röttsynd att ni är borta, sov söttNI hade det inte lätt, jag vet, eran sista stund skrivs inte av en poetdet är bara denna låten och jag, jag lovar, folk saknar er än idagdet är inget ni kan göra, för livet är kortidag blev det eran tur att plockas bortgoda vänner var här men är borta nusynd att ni inte fick ett bättre slutdetta är ett tack i form av en sångjag hoppas vi möts ännu en gångReast in Peace min goda och älskade vänner Kan inte fatta att ni dog den 3e novemberHoppas ni känner er saknade efter denna sångFör Vi gör denna låt för vi hatade eran avgång Lär er att inse att i denna värld finns bara hat Folk som svälter och inte har något mat Men bara så ni vet så saknas ni än idagDagen ni dog den 3e november just en fredagKan inte fatta att det va sant Kan inte fatta att ni blev dödad av trafikantTrodde inte att livet var så tajt Tajt och kort som man aldrig har trott Alla vi kan inte fatta att ni försvan och blåstes iväg som ett lövLöv från ett träd som blåstes ivägg och flög mot himmelenVila i frid mina goda vänner Bara så ni vet så kommer inga glömma den 3e novemberDet spelar ingen roll åt vilket håll ni gårför era dagar är räknade ändåibland är ljuset grönt, ibland är ljuset röttsynd att ni är borta, sov söttRest In Peace !kritik ... bryr mig inte om den är dum ellr dålig den kom från våran hjärtan men endå vill jag ha kritik