I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Håll mig hårt så jag känner att jag finns

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-12-06 19:57

Håll mig hårt så jag känner att jag finns

Jag gick på nålar när du kom och tappade min kropp på blod för din skull men alla liter flytande kärlek jag gav bort lärde mig att evig kärlek är för alltid kort. Nu finns ingen doft kvar på lakanen hos mig för det verkar som om tiden tvättat bort alla resterna från dig.

Alla tomma hål som vill fyllas i min säng har jag målat med färger som blev över från himmelen. Jag har stängt alla dörrar och öppnat dom igen. Kan vi göra livet värt att leva innan allt är slut? Älskling, jag minns inte din ögonfärg sen mitt nervsystem slogs ut.

Det är svårt att somna så jag lyssnar på tystnaden ibland. Snälla Gud ge mig en dröm som kan fylla tomrummet i min hand. Jag kan inte beskriva hur det smärtar i mitt huvud och min kropp för den här ensamheten cirkulerar genom mig och mitt blodomlopp.

Och stadstrafiken utanför är ingenting för mig men du smälter i mitt huvud och min själ och den drömmen värmer mig medan jag blöder ihjäl.

Gud kunde aldrig ge mig den kärlek ett barn behöver så jag ljög om mitt liv när verkligheten kom för tätt inpå och det var så jag lärde mig leva med känslorna utanpå. Halva sanningen är ena hälften av lögnen och kärlek är ett spel som slutar när förloraren bryts ner del för del.

Du vet att bitterhet är ett vakuum jag lever i och min hjärna styrs av en manual så jag vet hur mitt liv ska bli.

Jag stavade fel till kärlek när jag bokstaverade min dröm men fäst mig vid din tunga och din ryggrad eller ge mig en tyst minut så ska jag ge dig mina händer på ditt ryggslut.

Jag trodde du skulle bli ett gulnat och svartvitt fotografi men här innanför ögonlocken finns bilderna fortfarande kvar att spegla sig i.

Håll mig hårt så jag känner att jag finns.

fuck it...