Fredrik - Sofia älskling Jag springer så fort jag kan genom buskar och trädVar i helvete ska jag finna min enda väg/Vill iväg från det här träsket vill inte vara kvarSnälla Sofia, lämna mig inte du är allt jag har/Springer så fort mina ben kan bära försöker kunna se ljusetSer inget ljus, det enda jag hör är det där ljudet/Ett ljud som skriker och knastrar i mitt huvudVet inte vad jag ska göra, känner mig så lurad/Lurad utav min person jag är,vad annars gör jag här/Lögner och Svek jag levt medJag lovar älskling du ska aldrig mer få leva med det/Alla gör vi fel, vi kan ta lärdom utav våra misstagUtan dom skulle alla blommor vara vissna/Älskar du mig som jag älskar dig, återförenas vi igenLögnen var verkligen inte meningen/Mitt liv är som en gramofon som spelar en hackig skivaIngenting funkar för mig så jag kan leva/Misstag på misstagDag för dag/Men Sofia min älskling, du gjorde din slutsatsDet kanske inte ska vara vi alls/Men i mitt hjärta vill jag ha dig tillbakaÄven fast alla jävlar inte är vakna/Slutar denna låt med tre små ord igenJag Älskar Dig/Ge mig gärna kritik och kommentarer så jag vet vad jag kan förbättra. :) Peace out folks / akood