-Trikkantolala- Till alla horungar som kallar sig lyricister.
Trikk tog det tillbaka och tystade snackare Född i kejsarsnitt och ni är krystade rappare Då ni är taktlösa som dansande fyllerister Kallar jag er författare, knappast för lyricster
Du blir satt i klister/ För du är lika bra på att ställa upp i bråk som sifferblinda pacifister Trikk e statsminister och styr en diktatur Ni kan kröna eran kung tills jag spyr och flippar ur med avsky och skickar ut hur mästaren får texter skrivna Med rader som gör Ebola och Fronda efterblivna Den galna Västervikarn whoppar era barnrumpor Kommer sticka och trampa er som ett par garnstrumpor Ni rimmar på bastrummor, vet vad jag snackar om Man kan läsa era texter men hur ska ni rappa dom? Grabbar jag skrattar gott, det är bara min mening Att man är en lyricist om man skriver för inspelning Du är en trist vekling men ändå toppar du rockar nu, men jag tar din ledning som en koppartjuv Och får dig att hoppa ut från ett jävla broräcke Med is under så jag kan pissa på blodfläcken
Trikk tog det tillbaka och tystade snackare Född i kejsarsnitt och ni är krystade rappare Då ni är taktlösa som dansande fyllerister Kallar jag er författare, knappast för lyricster
Ska jag följa dig hem? Sluta sörja min vän Ditt bäst före datum kom när jag börja igen Du får smörja min lem och dickryda mig sen Och sprida i gästböcker: "Trikk rhymar igen!" Och bajjtar du sen skickar jag mordhoten Som gör att du sticker på rak arm som blodprover Bort från jordklotet för om du hinner ifrån mig Är du den första människan som springer till månen Ser du Krister bland molnen, säg att några stygn släppte När jag stoppade polonium in i deras rymddräkter En bomb i ryggsäcken, fylld med uran Så det det sker nått intressant på hans rymdpromenad Blir en grym domedag, ni får rulla i likbilar Om ni sticker ut hakan och muckar som frigivna Och du, ser det ut som att jag diggar dig tungt Suger jag bara av mig själv och slickar min pung
Trikk tog det tillbaka och tystade snackare Född i kejsarsnitt och ni är krystade rappare Då ni är taktlösa som dansande fyllerister Kallar jag er författare, knappast för lyricister
Du blir satt i klister/ För du är lika bra på att ställa upp i bråk som sifferblinda pacifister och Trikk tog det tillbaka och tystade snackare Född i kejsarsnitt och ni är krystade rappare stod ut mest, någon punchlines som kändes lite played men mycket bra rader.med avsky och skickar ut hur mästaren får texter skrivna Med rader som gör Ebola och Fronda efterblivna Har du kört innan? Ska rappas skulle jag gissa på? I alla fall, bra rader, bra rim och det lär nog låta nice audio. Good luck recording. Om du rappar lika bra som du skriver kommer det bli tjockt nice
Du blir satt i klister/ För du är lika bra på att ställa upp i bråk som sifferblinda pacifister & Och får dig att hoppa ut från ett jävla broräcke Med is under så jag kan pissa på blodfläcken & Bort från jordklotet för om du hinner ifrån mig Är du den första människan som springer till månen - Var skitfett.tar din ledning som en koppartjuv - Haha, fiffig! En del tunga rader, skön attityd genom hela texten, helt ok reff, fiffiga liknelser, körde den på ett beat och den flöt riktigt fräscht. Sista 2 raderna i andra versen vet jag inte om jag ska förvånas över, eller om jag ska dissa totalt. Kändes bara opassande och dåligt till texten. -H12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var nice trikk ..mkt rim instoppade vilket jag gillar som fan..det var schysst läsning helt enkelt Som gör att du sticker på rak arm som blodprover -fans flera sköna rader men det var nog denna jag diggade mest..
http://www.myspace.com/noodlestyle
hehe mkt, ska bli skoj att höra den på audio det är ju trots allt det du hävdar att du kan =]
bryr mig inte.
remzie jag hävdar att jag kan skriva för inspelning :)
HAHA ruskigt skön läsning :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oh shit va fet text !! :) fred
Du blir satt i klister/ För du är lika bra på att ställa upp i bråk som sifferblinda pacifister haha, bra där. Trikk är gud.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
kul att du droppar mkt :F ingen direkt favorit i denna att klistra in dock
Snortungt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Tack ska ni ha! Kungvikke, en tung kicker med flumblicken från rödblå :)
Bra text.. Några sköna rader.. Tycker dock du spårar ut ibland.. Ska jag följa dig hem? Sluta sörja min vän Ditt bäst före datum kom när jag börja igen Du får smörja min lem och dickryda mig sen Tycker du kunde skippa " Du smörjar mn lem " Du gör de enbart för rimmet o ja tycker de låter wack.. Me annars var den riktigt grym.. Som sagt många grymma rader o fina rim.. Tror dock inte det kommer låta bra på en audio... Men hoppas jag har fel !
Highfive anyone, anyone?
Those were the days, trikk :) Undrar om jag inte har din flowsession nånstans ;D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Lyricist
2006-12-20 07:55
skickar ut hur mästaren får texter skrivna Med rader som gör Ebola och Fronda efterblivna Den galna Västervikarn whoppar era barnrumpor Kommer sticka och trampa er som ett par garnstrumpor men jag tar din ledning som en koppartjuv Och får dig att hoppa ut från ett jävla broräcke Med is under så jag kan pissa på blodfläcken Ska jag följa dig hem? Sluta sörja min vän Ditt bäst före datum kom när jag börja igen Du får smörja min lem och dickryda mig sen Och sprida i gästböcker: "Trikk rhymar igen!" Och bajjtar du sen skickar jag mordhoten Som gör att du sticker på rak arm som blodprover Bort från jordklotet för om du hinner ifrån mig Är du den första människan som springer till månen Ser du Krister bland molnen, säg att några stygn släppte När jag stoppade polonium in i deras rymddräkter En bomb i ryggsäcken, fylld med uran Så det det sker nått intressant på hans rymdpromenad Blir en grym domedag, ni får rulla i likbilar Om ni sticker ut hakan och muckar som frigivna Och du, ser det ut som att jag diggar dig tungt Suger jag bara av mig själv och slickar min pung ---------------------------------------------------------------- Exakt dessa rader låg över mittenstrecket enligt mig Okej iblandblir det lite tråkigt med för många likadana rim och tillslut söker man bara något rim som man stör sig på. Men Mr stängselbyggare kommer ändå och delar ut några kängor i ansiktet så att de flesta whoaiter får en näsa i Xela´s mått. Diggas Patrik Pis n löv (som en vacker man en gång sade)
Thänks fegonia :) Woligt att du kikar in! Pis n löv
Lyricist
2006-12-21 11:01
Helt chill text. grymt skrivet.
Det finns inte tid till att ge upp!
bra text, tar faktist åt mej ;( men du har baitat mig typ, inte för att jag tror att du har sätt på mina texter, men jag har lagt:Med rader som gör Ebola och Fronda efterblivna aja, peace
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
svar kommer yao... vänta bara!
Mvh har faktiskt inte sett det i nån av dina texter. Var ett tag sen jag skrev den punchiereden. Men har du lagt den så skrotar jag den, finns gott om punchlines i mitt huve.;)Subdominant : Jag gör dig till min bitch vilken dag som helst.
Aa vi ska få sen vem som är bitch när vi möts, mannen, abooow.. kommer kutta dej som din familj cuttas din farmor också shit mannen passa dej aiiit?
subban va var tog beefen vägen? :) kram
Feta grajer!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ