perfaa - min vän
den här texten kommer direkt ifrån mitt hjärta o går till min bästa vän. jag vill aldrig förlora dig o när jag fick reda på att du inte ville leva så kom jag på hur mycket jag gillar dig och hur mycket jag skulle sakna dig om du försvann. förstår inte varför du inte pratar med mig om du mår så dåligt. jag vill inte förlora digminns den kvällen när jag var hos dig o hälsa dåjag hörde när du snacka med din mamma i telefontjuvlyssna inte men hörde att du villa ta ditt livo att du inte villa leva, du tyckte alt var skitdå tänkte jag, jag vill inte förlora min bästa vänmen jag visste inte vad jag skulle säga sennär du kom ut från rummet, så jag hållde maskenjag fick tankar i huvet som hållde mig vaken halva nattenjag är din vän, du kan väll prata med mig om hur du mårvarför vill du dö,, med tiden läker dina ljupa sårdu är min bästa vän, skulle inte klara av att förlora digvi har snart hängt ihop i två långa år som polarevi brukar snacka om allt, till exempel om hur vi mårdu vill dö, men det finns andra vägar att gåför att komma ifrån din depressionförsvinn inte till himlen, snälla stanna på vår jord
Fett sorlig mannen =( ..... Sann ?? eller en på hittad?