Until now Jag vet inte vad detta är, skrev på en 20minuter. what say you?Misär ifrån ramen till verklighetPennans kraft är det som styr mig,till syra tag till papprens lag.Kylan av frånvaro tinade av tanken, kärlekkonst slukas av girighetkunnande om hiphop förtärsingen förtjänar väl en för tidig känsla om dödett ljud sätter igång en kaskad, exponentiell förökningförtränga minnen tränger sig i könMånga vill gå på djupet, men ger sig ut på djupt vattenbara för att drunkna och aldrig återvändaSå skall jag berätta för dig vart mitt liv har fört migtystnaden sveper över orden, jag försöker forma domforma om dom för att få fram ljudet som skapar domistället smyger sig fokuseringen mot musiken där bakomdet är här det tar slut, jag går över mig självÄr något som dem tror, eller bara vad de vill tro?Den totala kontrasten, precis som vi (min vän) livet och dödenjag sluter mina ögon och finner mig själv i dj snackhats harmonivem är du min vän?nej du, jag skiter i dig och tar steget i trappan i min egna disharmonimin tystnad talar igen och tomheten känns nu ännu värre, vafan är det som händer?bara en stilla tanke såhär i väntan på att bli fri..jag försjunker mig i ditt leende men du betrakta aldrig migrytmen slaktar alla i min tunga puls, kan du höra den?Naturligtvis, det är dina fingrar som tvingade den mot evigheten.Den sovande solens ängel famnar mig i sina vingslaguppfyller sitt utlovade domslut och förskjuter mig från natt och dagJag tackar alla som fört mig samman, ur samman.Livet som fick mig i takt, slutades som vänner.Glöm aldrig bort mig, tänk på mig när du går ensam, det är kärleken vi behöver.