SativaRus Feat. Derkii - Pillertrillaren
Hade tråkigt så slängde ihop en ruskigt rolig skit..Läs o garva pZJa vaknar upp och går ut och gårå allt det jag ser är allt som ja fårde kommer fram en lirare me bling bling o pluntahan ger mej 2 röda piller o en liter hembränt att klunkaEn tant dundrar fram o har med sej en kolsvart kattja spottar bakom axeln o sen smack! JA blir lackja springer fram sliter katten i nackenlägger den i en påse o sen kastar den i backentanten skriker "vad är du för en sjuk sak"ja skiter i henne och äter en bit matvid det här laget va ja så jävla borta att ja inte längre
såg mina fingrardet enda jag såg va små runda figurer och rödrosa ringarja fortsatte vandra o va stötte ja påen liten jävla snorunge som ja börja o klåja snodde hans tröjja byxer o cashförsvann genom staden o betala för bazzja kom ut genom buskarna och sprang genom centrumja va som bruce lee snabb och fem tumja saktade ner o började vandrastötte på ett gäng och dom va jävligt argaJa slängde upp min automatkarbinsköt ner dessa jävlar o skrek fula svinoch börja springa med blåljusen efterdenna jakt va bara början på min semesterplocka en merca och körde öster uttills ja körde in i ett dagis där tog allt slut5 dagar senare vaknade jag upp i en celloch glovet var täckt av en massa jävla mjällsenare fick ja reda på att dessa jävla pillerhade fått smeknamnet catkiller