Winja 4-Ever
Det är sommar och handdukar kan inte dölja nånting. Jag hoppas inte mamma vet om vilka karuseller jag bestiger, vilka moln jag väljer att färdas med. Och gräsmattan kittlade oss i öronen när jag låg lyckligt förlamad efter att du knäckt min ryggrad på de allra lämpligaste höjderna. Och jag minns hur du kunde ringa mitt i natten och viskande utbrista "kom hit, jag har löst alla världsproblem!" och hur jag slängde mig på cykeln och rullade iväg med slutna ögonlock trots att jag inte trodde dig. Nu när jag äntligen kan se vad dina fingernaglar målade längs huden på min rygg. Avtryck är så lätta att urskilja i mörker men du sa ju att det kommer att bli sommar igen. Nån har sagt att vi är stjärndamm om 1000 år och du tyckte det var så vackert men varför vänta så länge? 180 grader senare spelar ingenting roll så flyg nu innan det är för sent. För vad har vi egentligen åstadkommit förutom skramlande burkar, röda lakan och höga pulser? Vi kan väl skratta åt eländet? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Nu känns det bättre. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA. - Winja, vakna. Det är sportlov imorgon! (Jag tror inte på fjärilseffekten)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Inga rim... So what ? Lika bra som dom alltid har varigt, Underbart!
tack grabbar. "FB".. haha, förstör inte min image : D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ._.
Just nu läser jag en av Bob Hansson diktsamlingar & även Daniel Boyacioglu.. Så sånt här är precis vad jag känner för just nu, jäkligt snyggt uppmålat.. Riktigt, nice..
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
indirekt: tack så mycket. kul att du alltid orkar läsa. det uppskattas som fan.
hihihi =) gillade texten stenmycket! :D Men jag tror att du kan skriva om texten och rimma, utan att förlora någonting.. det kändes lite halvklart.. <3Winja!
poiuy (skönt namn att skriva : D) tack för att du orkade läsa. fuck rim..
bra : )
yeah läste denna igår den är bra bra innehåll o sånt annorlunda inga rim. Men endå grymt bra
Robin (G_Lee)
tack lasse : )
tack sherr! : )
uppa.
Haha, tufft! Vet inte vad jag ska skriva, det är tufft helt enkelt! :D
Yeah, you know..
haha. tufft minsann : )
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
aha. tack. ska kolla : )
haha vadå.
apapap.
Skitnice skitnice... Vet inte riktigt vad jag säga, gillar även fast jag är lite insnöad på det här med rim i texter ;) Men men, du säger ju vad du vill med eller utan rim.. schysst i alla fall!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
tack pattish & djuret (du vet att jag kan rimma bara jag vill : D)
Ja, det vet jag : )
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
det var ju självaste fan!
okok.
rodna
Är la dags att lägga en rad! Sjukt fin text & man tänker tillbaka på hur en sommar i uppväxten kunde ha sett ut otroligt mysiga tankar & jag gillar ditt sätt att skriva på du gör det riktigt bra! Favorit; Och jag minns hur du kunde ringa mitt i natten och viskande utbrista "kom hit, jag har löst alla världsproblem!" och hur jag slängde mig på cykeln och rullade iväg med slutna ögonlock trots att jag inte trodde dig. Otroligt mysig del :)
fuck it...
tack rick. uppväxten säger du. man kan ju tolka det så också. jag läste igenom den just och visst. varför inte : D
ööh ffs lyricism inte läs min dikt ..vart e rimmen? vart e beat känslan å flowet?
It takes so much being atc that only being so is so!
OH SHIT JAG GLÖMDE BEATET & FLOWET. YOYO AAAAIT.