Zigeen- Till älsklingen en text jag skrev ihop lite fort nyss, för jag kände för att skriva ;D den e inte helt klar, så skriv gärna hur ni tkr den ska va för att få bättre flyt ;) thx den här texten är väldigt personlig och egen: Vi möttes en dag, såg i dina ögon och det klicka direkt// Våra blickar möttes// Tankarna föddes, om vad vi kan få// Tänkte att det kommer aldrig att gå// Men nu är vi här, vi kom till den platsen// Vår kärlek ger ringar i vatten// För varje gång jag ser dig, ser jag på dig som ett minne för livet// Varje gång jag kysser dig, gör jag det som ett minne för livet(minne för livet eco)// Alla känslor för dig, inget som glöms du är mitt liv// Känslor måste skäras med kniv// Men om jag nu måste lätta mitt hjärta// Är jag rädd, rädd för förstörelse// Rädd för din bemötelse// Men mest rädd för att förlora dig// Jag lever i synder, jag är krimminell// Men jag har alltid klarat mig från att sitta i en cell// Och du är den enda som kan ändra mig// Du är ängeln som ska frälsa mig// Så med andra ord, vad jag vill säga är "Jag älskar dig)// kritik Pz