The Verbal Murder.
droppar ofta, konstruktiv kritik tack. juz like on science fiction where they swing swords this might be the only way to imposeinfinite distance, but still it is close after the chaos, we leave u with a ripped nose cuz I'm truly inspired by this heavy pen I'm comin thru ya with facts that's relevant I'm belligerent, listen to this hot rap ridiculous rappers only drop crap check it, I rock cats in this fake combat be wise, cuz you only got one shot man.. your time has come like a withered rose we turn this insane with the sickest shows just for your information; this ain't no thug shit ima slash your guts and make your blood drip the only one in this game droppin the hardest shit little children, get ready for the Apocalypse.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
och ja, kanske glömt och formulera vissa rader fel, enstaka grammatikfel, men forget that!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
svårt o tänka klart vid denna tiden...
riktigt bra tycker jag detta är!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack =)
hårt! var helt okej
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
thanks!
Riktigt bra för att bara vara 13 ..Keep the work up !! peacee
sooooooooooft
Detta är min forumsignatur
helt klart nice!!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Graffare
2007-04-04 14:12
är du 13 bast? isåfall var detta väldigt bra! jag gillade denna, den flöt bra i munnen just for your information; this ain't no thug shit ima slash your guts and make your blood drip upp!
http://metafourhiphop.com/
hahaha tack som fan allihopa =) ja, jag är tretton..
haha thx =)
Är du bara 13? I sånna fall var det riktigt bra!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
haha :) tackar
skönt flow o rätt bra grammatik. känns lite The Game över det hela haha :D men vafan "är du 13 bast? isåfall var detta väldigt bra!" det är väl bra hur gammal han än är idiot ? Som om texten skulle förändras ifall han var 54 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa fan detta var riktigt nice, keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha :) tack hatteee, u got a point! tack jonka =)
Det säger väl sig själv att ens språk, kunskaper osv osv utvecklas ju äldre man blir? idiot.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
strunta i o bråka, kommentera texten tack :)
bra text.. uppar den oxå
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Helt ok.. Forsätt skriv..
thx grabbar :D
bra text, speciellt på slutet. Grymt slut
Shuu
den var okei keep it up peace
Gowar
haha tack :)
Riktigt skööna texter mannen, fortsätt med denna stilen. Har du testat spela in något? Hade varit ball när du får in flowet på dina texter kan bli något hett utav det.
de va soft main ! ganska shyssta rader faktist :) UPP!
fet text för att va 13.. Peace mayne
VA FERM!!!!! :@
rätt P1 tack!GonzalesJr P19 tack så mkt, ja har spelat in en hel demoskiva... finns en låt på audioforumet!BAW-räkan tack bro!
härlig text keep it up.. fan om du e bara e 13 så kommer du vara grym som fan när du blir vuxen =) om du fortsätter that is
It takes so much being atc that only being so is so!
jaja :) non stop, tack så mkt...
de blir aldrig för bra :) jag håller bra koll på ordkunskap och grammatik.. men tack!
Det här var nice ju :) Attityd.. Hög språklig nivå för din ålder, men du börjar kanske tröttna på den kommentaren nu, hehe. Bara att första tanken blir liksom "snubben e inte 13". Gillade inledningen: juz like on science fiction where they swing swords this might be the only way to impose Keep it up!
riktigt grymt mannen för att vara 13 bast!
Ja, alltså, du håller ihop. Men texten säger inget intressant, och är inte skriven på ett speciellt skickligt vis. Jag vet inte om jag kan säga så mycket mer.
shiiit den e riktigt bra! och du e bara 13=o respekt.! fortsätt med detta mannen! UPP!
The Limpin man Produtions Record studios!
Som jag har sagt innan, tycker du är riktigt bra för att vara 13 år. Jag har sett bättre från dig, denna känns ganska snabbgjord. MEn du hade en del sjyssta rim och nåra coola rader. Fortsätt så här, lägg ner lite mer tid på det bara så kommer det bli fett!
Tycker det var fett, iaf vad jag förstog utav det, är inte så bra på engelska, men det var feta rim iaf, och en del bra rader.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
hahaha :) tack så mkt! uppskattar det alla har skrivit..!
Ingen intressant läsning direkt men den var okej
Graffare
2007-04-05 19:18
Hatteee P16 vem kallar du idiot din pajjas, du kanske missuppfattade fckin jackass jag kanske menade vokabulären han har.. spela inte bonanza över datorn lillen... shie
http://metafourhiphop.com/
hahaha tack
o Mr_x, hur vet du min flow? du har bara läst min text..
sista upp
Raderna känns lite mer genomtänka om man jämför med den andra texten du skrev, rimmen är också bättre och när du är så grym som du är nu så lär du bli fet när du är typ..äldre, upp!
ait tack så mkt!!