7th - kärleksprobs Ser mitt liv i svartvitt men försöker måla en handlingKan inte somna med ångest och därför sover jag aldrig!Frågar mig alltid; vad kunde jag ha gett till henne?Det är svårt att säga, när jag ej har greppet längreJag öppnade mig själv för dig men du lämna mig då.... tog ett felsteg och nu kan jag inte säga förlåtJag kände mig lugn med dig & du tog pulsen till markenoch varje gång jag såg dig försvann klumpen i halsenMen en dag förändrades allt när jag hade fallit för djuptatt det fanns kärlek där förstod jag när allting var slutHur ska jag säga det utan att vara ett nervvrak i käften?och utan att hon ens ska nämna orden 'vänskap är bättre'?
Upp en sista gång. Synd att inte whoa kan uppskatta skiten,
denna text gillades ! gillade rader somSer mitt liv i svartvitt men försöker måla en handlingKan inte somna med ångest och därför sover jag aldrig!ochJag kände mig lugn med dig & du tog pulsen till markenoch varje gång jag såg dig försvann klumpen i halsenPeace
Mysko1 & knoze_Tack som fan att ni tog er tid att läsa samt att kommentera!När man får sådan kritik känner man sig taggad att skriva mer :)<3
Upp!