Från fabriken, eller drömm Jeg e på vägen från frabiken/en fabrikter nog nu. Man tar å man ger/man slår väll ibland utan å se.väll sällanst nog, enfs oftast försent/e oftast inte ens förseende om konsikvenserna/Dom reivanserna är tok nog nu å säga hej då.Tack tack, tack för mig. Jag nog en ostimulderad själv, verklighet som ömmar/när ja sover, e värre, okontrollerade drömmar/så tack tack, konstruerade verkligheter är väll bara dröm?/vare sig du har stimulerande pretarat, är allt en lögn/lön nog å arbeta för, fabriktatiker, där spik e regnt å ömt.undermedvetet sent en drömm som min, som e nog dömdSka leva med mina drömmar ömnt nog/men ser, e jag e nog dömd nog när min själ dog/Skäl nog kanske å sätta på nästa handske å kriga/vanske som vanebildning, nya teorier å iver.Måste dock vara nogrann me sina dagliga rutinerTack tack, jag återkommer aldrig.En dag är en annan, men kommer åter somna svamligStamplandes fram nog till å ta ett glas till/dricker till glaset går krasch, å ber om ett vinBara olycklig. Inte självömkan, men drömmandet/ett lönesätt som i grund å botten e dömmandes/Oense eller må så inte va, jag e inte vem som helst/sett dom dom främst inte velat sett på det sättet ja såg/det sätet var bokinerat, å jag må vart falsk, men logSen fanns det nog somliga, allt för många kanske/som aldrig somna å alltid gav en chanser, som erHur ska jag skriva detta utan att kunna stava monster