Natur - Fri kärlek
Vers 1
Bländad av ljuset men du vart min skuggaDu och jag förevigt det ska alltid vara såHar gjort många misstag men har fått stått mina kastMen känslorna för dig kommer alltid vara fastJag försöker blicka framåt för jag har fått den där känslanAv hatet och rädslan av att vara ensamTårögda samtal om kärlek och hat Inte konstigt att du tröttna på allt detta tjatVill bara ha dig nära jag vill känna din värmeFör ett liv utan dig ja det finns inget sämreSå lova mig då om du tänker blotta ditt hjärtaAtt vara evigt trogen och stänga ute all smärta
Vers 2
Jag vill att du ska höra när jag blottar min röstFör står du vid min sida så släpps bördan i mitt bröstKänslan är stor och den växer bara merFör jag blir varm i hela kroppen när vi umgås och du lerBlandade tankar om ditten och dattenDu finns med mig överallt även i drömmarna på nattenStegen känns tunga ingen vill ju vara ensamMen vart försvann lyckan som gav mig den känslanKänslan att älska kyssa och beröraSaknar dig som fan men vad mer kan man göraDu vart den jag älska du vart den jag hataMen tanken på att sakna den fick mig att hataIhop eller särade förlåt om jag varit krävandeSka satsa mycket mer för du är värt det besväret
Men tanken på oss två är mer dröm en verklighet
Kritik nu Whoa Kritik!