|
|
|
|
|
Underground like earthworms
On the stage, groundwrecking, holding the mic Whether you like it or not, I'm colder than ice I'm just that regular guy, approaching the life Ya'll would be devastated by the most of my rhymes ..so I'm having a flow that's so fucking fabulous ..believe or not, I'm way above average! spittin' raps, really mad, cats start clickin' back picture that, niggaz wack, that's the realest tracks ..I control this, I'm the dope mc, and that's the reason why you don't succeed! Hoes beneath, well that comes secondary.. so many death victims will fill the cemetaries I spit flammable, while I make my words burn and I will stay underground like earthworms It's like me and hiphop is meant to be... My songs will live on til' the next century!
ENDAST konstruktiv kritik
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
vafan!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
|
|
|
ja =)
|
|
|
fan va lite kritik man får!
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
|
|
|
On the stage, groundwrecking, holding the mic Whether you like it or not, I'm colder than ice I'm just that regular guy, approaching the life Ya'll would be devastated by the most of my rhymes - Bra flyt och rim
..so I'm having a flow that's so fucking fabulous ..believe or not, I'm way above average! - "believe or not, I'm way above average!" känns nästan som om du dissar dig själv lite ändå, iochmed att du skrev "believe it or not" Så den kännsi nte särskilt kaxig, snarare tvärtom
spittin' raps, really mad, cats start clickin' back picture that, niggaz wack, that's the realest tracks - sista rimmet "realest tracks" kändes lite malplacerat, hade inte så mkt med det andra innehållet att göra kändes det som, men annars var det nice rim, "spittin' raps, really mad, cats start clickin' back" var en grymt nice början på raden, rimmen sitter perfekt och skapar nice flow
..I control this, I'm the dope mc, and that's the reason why you don't succeed! Hoes beneath, well that comes secondary.. so many death victims will fill the cemetaries I spit flammable, while I make my words burn and I will stay underground like earthworms - "earthworm"raden faller bort direkt, för played och tråkig "Dope Mc"-raden var nice uppbyggd, resten var ok, nuttin more nuttin less
Sista raden var väl helt ok.
Slutsats, du kan ju säkert inte ha skrivit texter sååå länge iochmed att du är 14 så det är imponerande, du har helt klart talang, men det som kännetecknar texten är att det är mkt skryt men lite finess. Det är bara rim i princip med lite skryt, En eller två fräscha punchlines hade höjt texten mycket. Så det enda jag skulle vilja se nästa gång är ett par rader med bra innehåll som får en att skratta, gråta eller vad som helst, bara innehållet är starkt och berör :)
Du kommer bli skitgrym.
|
|
|
riktigt sooft pojk ;) du skriver tajjjjt ! peyys !
|
|
|
okej tack så mycket! uppskattar verkligen att du kom med riktig konstruktiv kritik.. really! tack så mycket!
|
|
|
du skriver soft, reccat denna?
keep up the good work :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tycker det är fett. Riktigt fett för att vara 14 ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
nej inte reccat ännu, men tack allihopa :)
|
|
|
Om du verkligen bara är 14 måste jag säga att det var sjukt bra gjort. Jag är förbannat bra på engelska (enligt mig själv som enda källa) och kunde knappast drömma om såna rader i den åldern. Bra jobbat, tror du kommer bli riktigt grym en dag.
A historian is a prophet in reverse
|
|
|
Den var tight, fan siffran har inget med saken o göra, du är bra, du kommer bli mkt bättre och har säkeert, en säker framtid om du fortsätter. men du har lite stor inspiration av tupac, ser jag inte stora, men lite
My songs will live on til' the next century! so many death victims will fill the cemetaries
inte bara Tupac, du har influation från Många kända rappare. skulle vara fett mkt mer orginelt om du rappa/skrev om mer verklighet i swe och där du är och hur du har det.. hoes och death är inte Så aktuellt vad jag Vet i swe.
Men annars fet bra du vet hur man lägger ner orden soft.
du är klart en upcoming!
PEACE
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
|
|
|
haha okej tack så mycket, alla rappare är influerade av någon/några.. that's the way it is.. men jaja, tack ännu en gång!
|
|
|
skit fett detta gillades
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
Riktigt snygg text, bra rim etc. :)
Din ålder gör även att texten blir extra cool. bra!
|
|
|
Om du är 14 år och har skrivit denna text själv så är jag djupt imponerad. Rimmen är sköna men lite tvivelaktiga ibland. Är dock lite fundersam på textens innehåll, texter i den stilen är väldigt played, texterma behöver inte likna (Som exempel bara) typ Xzibit för att bli bra.
Inga tvivel på din skicklighet, fortsätt droppa, det kan bara bli bättre för dig!
Peace!
|
|
|
om du nu är 14 år, så var texten helt sjukt nice, riktigt bra jobbat.. tycker du ska recca denna! så får du skicka resultatet till mig.. fortsätt skriva, du har ju talang ..
pZ !
|
|
|
Det va hur nice som helst, som vanligt från din sida!
|
|
|
Du är grym!:D
www.myspace.com/suspectrap
|
|
|
Du är grym, haha som sagt! Du inleder det fett tkr du håller det tight genom texten. Det är bra flyt & bra rim. Du sätter det! :P Pz...
|
|
|
Soft som alltid, softa rim, man känner flytet och allt. Skön text helt enkelt, jag uppskattar alltid lite läsande från din sida.
|
|
|
Föressten, håller med de andra att du ska skriva mer swe rap, men ändå hålla dig amerikansk, det blir fett som fan!
Annars vill man ju också se lite delivery från dig också. Om du redan lagt något får du säga namnet, jag kanske har missat.
|
|
|
haha samma stil som vanligt. sjyst flow
|
|
|
VArfrö ska han skriva mer swe rap?
|
|
|
Nejnej, han ska skriva som han skriver, men de flesta på sajten är mer intresserade av det lokala, men han får skriva som han vill, såklart.
|
|
|
tack så mycke allihopa, ett problem har jag själv.. har alltid svårt o komma på några kluriga punches, any suggestions to improve that?
|
|
|
tajjt! bra på engelskan.. raderna kändes dock inte alltid så fyndiga
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
Bra flyt men ganska intetsägande. I skryttexter ser jag gärna punchlines (som inte är metaforer).
Men bra overall.
Väldigt svårt att säga hur du ska komma på punchlines, men ett tips är ju att hänga med i nyheterna, tv, film, musik och allt sånt där.
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|
|
|
och sen göra narr av kändisarna? HAHAHAHA alrighty then
|
|
|
Men som sagt, jag kan ge mer kritik till dig när du börjar spela in dina texter.. att bara läsa dem så här tycker jag är väldigt intetsägande.
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|
|
|
asså, allt jag har e en riktigt gammal datamick som det kommer brusa i.. kan nog inte spela in på den?
|
|
|
Detta är FRESH min son, fortsätt kicka det med RGRA! Du är en bra lyricist, skulle vara ball och höra dig med ett cool flow också. Jag har inget specifikt att säga om texten förutom att den är smooth, jag gillade dock de första raderna och början av texten än den sista delen. Pga. det som kammel sa!
|
|
|
14 bast? tungt 20 bast??? vart;)
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
|
|
|
äckelbra om du är 14..ser som vanligt skitnice ut.. som sagt, har såvrt att värdesätta just engelska texter men det ser onekligen väldigt lovande ut...jobba på ..peace
http://www.myspace.com/noodlestyle
|
|
|
tungt .. du är grymm för att vara 14
|
|
|
hur e du på rappa? lägg ut nått nytt o holla, one!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
|
|
|
tack allihopa, jag kan tyvärr inte spela in för jag har bara en fattig datamick.. spelar jag in på den så hörs det dåligt, men om de e de ni vill så kan jag nog spela in
|
|
|
Yamo, ska du inte skaffa grejer så du kan spela in då?
|
|
|
vettefan.. måste få mer info om vad som är lämpligt o köpa..
|
|
|
hehe det är nice bro fan :D du har utvecklats myyycket sen sist! hoppas du får spela in hos nån någon gång..så man kan höra dessa feta linesen :D keep it up bro
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
grymt ordförråd och du använder en rolig rimstruktur..
Respekt!
www.justdet.se - svensk hiphop
|
|
|
haha tack så mycket Confident och Soder.. :)
|
|
|
Yeah, tycker det ser bra ut jao. Fint rimschema och tunga rim. Framför allt så har du en bra engelska, soft som fan.
On the stage, groundwrecking, holding the mic Whether you like it or not, I'm colder than ice I'm just that regular guy, approaching the life Ya'll would be devastated by the most of my rhymes - Detta var fetast, snygg inledning och fina rim. Flytet var helt okej, diggas..
|
|
|
haha okej tack så mycket dirty_flowtry och Arian =)
|
|
|
''vettefan.. måste få mer info om vad som är lämpligt o köpa..''
Jadu, förvänta dig ett pris på ungefär 4000 lax, finns billigare men det som brukar hålla ett tag går på runt det priset. Mina grejer kommer kosta runt 6000. Det är dyrt, med andra ord.
|
|
|
mm.. faktiskt
|
|
|
Alltså, först och främst, punchlines som underground like earthworms, skippa sånna helt, dom är så simpla och tråkiga, det blir bara dåligt.
On the stage, groundwrecking, holding the mic Whether you like it or not, I'm colder than ice I'm just that regular guy, approaching the life Ya'll would be devastated by the most of my rhymes - Dom här raderna är ju rätt nice, dom rimmar fint men säger dom egentligen någonting? Försök istället fokusera på innehållet och skriva nån riktig bloaw rad som får en att tänka, fan, det här var riktigt fett.
..so I'm having a flow that's so fucking fabulous ..believe or not, I'm way above average! - Andre raden här är ju en självdiss.
spittin' raps, really mad, cats start clickin' back picture that, niggaz wack, that's the realest tracks - Rätt bra rim men fortfarande intetsägande rader.
..I control this, I'm the dope mc, and that's the reason why you don't succeed! - Bra rimmat, men samma här, inget roligt egentligen.
Alltså du har potential men den här texten är bara tråkig om jag ska va ärlig. Fokusera mer på innehållet än rimmen och försök få med rader som verkligen säger nåt och som får en att trilla av stolen typ. Ahh, känns som jag vatt lite väl negativ, du är ju ändå bara 14 trots allt och är grym för din ålder och kommer utvecklas med tiden. Mitt enda tips är egentligen bara att fortsätta skriva, lyssna mycket på musik, kolla på film, läs en del och ta till dig inspiration från allt och inget.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|
|
|
okej tack så mycke ska göra det..!
|
|
|
En annan grej bara.. måste säga att texter om hur bra ens texter är oftast är dåliga och helt intetsägande..
typ "my rhymes are the best, you cant beat me, my flows are the coolest world has ever seen, b" osv.. liksom bevisa det då! värt att göra en text om hur bra man rappar/skriver, och sen inte visa det. Sånt funkar i freestyles, men thats it.
någon som hänger med?:) lite luddigt beskrivit kanske..
Detta var inte riktat till dig specifikt, utan typ till alla. Du är en bra bit på vägen, dock. bra att du börjar i tid!
|
|
|
det är bra men texten säger mej inget särskilt, jag har nästan redan glömt bort vad jag läste. Tyvärr var det inga "wow-rader". earthworm-raden var väldigt tråkig. men nu ska jag inte vara alltför negativ, du har talang och det vet du. Jag vill se lite utveckling, mer finess, rimmen är oftast riktigt tighta men jag vill se mer innehåll nu :)
|