Davidlito Privat - Du va min ängel Texten Om Mamma min ängel!________________________________________du var min ängel , du var så himmla fin//sen så kom dagen,jag blev sorgsen jag blev utan min blondin//älskade värkligen hon, det kändes ett klunk i hjärtat//Att hon försvinnner så, Det var inte förväntat//men älskade hon mest på hela världen och jordklot/min mamma var borta, Från min enda Familjerot//hon var uppe i himmelen, Hon dog av canser//hon blev så förvirrad, När jag försökte vara gansgter//mamma gick bort, på kvällen 2 maj//mitt hjärta var förstört, Ja, dett var helt paj//men nu sitter jag här skriver in det här i mitt block//att hon dog, var min största chock//nu har jag ingen förelder kvar dom två e borta//Pappa, Och mammas liv var gansgka korta//pappa, blev mördad för våldtect på mördarens fru//nu känns det tomt, Mamma blir döenda av canser 2007//Mina bröder och min fina syster och jag sitter med tårar i ögonen//Vi gråter sammtidigt vi ber, men vi får inget svar på bönen//nu är hon borta, sammtidigt pappa som gick bort när jag var 6//min familj har blivit mindre, endå om alla har växt//MIN MAMMA GICK BORT 2 MMAJ 2007 :(:(:(:( skriv vad ni tycker! :( :)
det var inte kul jayise ? :S Jävla motafucka !!!!!!!!!!JÄVLA BLOMSTERMÅLA ASSÅÅå!!!!!!Krash.D : haha tack! aa jag logade in på hans ! Mr nb :TAAAACCK =) <3skriv mer!