pöLssa - kärlek är ordet har aldrig träffat henne,menjag känner såhär..och jag hoppas att det kommer bli nåt mellan ossmin första text här så är inte så elaka ok ? vers 1ditt underbara ansikte glömmer jag aldrig \när jag prata me dig så känner jag mig odödlig \när jag vaknar upp ensam,så tänker jag mitt liv är obehandligt \snälla,kan du hjälpa mig,vill du lyssna på vad jag har att säga \vi har aldrig träffats,men genom att prata me dig så blir allt bralyssna på mig, förstå mina orddu är den vackraste personen på vår jordjag vet att vi aldrig har träffats,men du slår alla rekordnär vi träffas kommer du åka dit för morddu kommer få mig att dö av glädjedu lyser upp min dag,du får mig att bli jagatt skriva denna låt kanske är ett misstagatt ligga me varandra är viktigast för en delmen för mig är det helt fel,känslorna går föredet känns som bara du kan ta mig upp ifrån mitt snöreallt som jag säger till dig i denna låt är santså snälla se inte mgisom en jävla fjantallt jag vill lära känna dig mera å bättredu kom in i mitt liv som en främlingmen tiden så kan du bli min räddningjag kanske ge dig hjärnblödningmen lyssna på refvrängenreffenVäck mig aldrig om jag ler när jag soveroch håll om mig hårdare om du ser att jag gråterJag vill inte tappa dig,så säg till mig om jag gör nå feldu betyder redan en hel delvers 2snälla fortsätt att läs,jag berdu har hela mitt hjärtajag skulle aldrig utsätta dig för smärtaskulle gå i eld o vatten bara för o få se digoch bara för o få veta hur det är med digjag känner inte dig så speciellt braså snälla låt mig inte att draändra mitt liv,hindra djävulen att ta migdet är bara dig,jag vill leva me,varje dagjag lovar och svär,jag kommer följa varje lagjag öppnar min livsport,så du kan komma inkommer stå där å vänta tills du är här