"Game set than play" - gimme comments Lekte lite med en text - lite sugen att testa - min absolut... vill bara veta om det är lika bra att slänga in handuken innan den är klar och hålla mig till beatsen eller om det finns nått där... :o)Såga - gör vad ni vill - bara ni säger nått!
Vers
Du tror du vet kärlek - kom hit och förklaraska det vara lätt - eller kännas tomt baraAtt förstå dig honey är allt jag vill göramen föredrar du honom - visst - låt inte mig störa
Och jag som lovordat dig och du sagt jag var vackerosså träder det fram - vad som gömts bakom spackeloförmågan å landa vid marken - att plocka dig nersnälla titta på dig själv - en jävla clown som ler
ref.
Jag trodde du var min själsfrände - min homie min sannaHetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor tar slut - de har en ände.kan någon berätta - vad var det som hände?
Hur fan kan du välja honom när jag vigt mitt åt digtar det så enkelt - game set then playdet vi hade trodde jag var helt oförklarligtDet är gameover nu! - det börjar bli farligt
Vill inte dissa - vill vara snällast i världenmen hon e så fucked up - ja dummast - jag svär mäen Så när man närmar sig slutet - och jag inser dettaär hon bara din - glöm min vendetta
Jag trodde du var min själsfrände - min homie - min sannaHetare än solen - alla rätt - the one va Alla sagor har en ände - du lika så.men din är historia - inget att titta på!
gärna flera kommentarer :D
1. Nice delivery...inget snack om den saken...2. Raderna behöver lite fler rhymes....asså lägg två eller tre rhymes på en rad det blir snyggare (enligt mig).....men det e en smak sak och hur mycket ordförråd man vill använda....3. Rimmen var ok ....fast de flesta var riktigt outplayed....men det kan tyvärr varken du eller jag göra nått åt =) helheten: detta var nice men borde lagts ner liiite mer tid på ordförråd och lite mer rhymes...men annars blev den godkänd keep up your good work betyg: 7/10 ~1~