7thpoetry - Hiphopen till graven.
Hur kan rappare säga att dom gärna skjuter en snut.. .. när dom har så lite balls att dom har mindre kuk än sin brud? Bra svensk hiphop har gått i grunden, botten is nådd.. Den enda jäveln som kan hålla måttet är väl Organism12? Själva hiphopkänslan försvann någon gång under 90-talet.. Sista gången Tupac och Biggie höjde sitt Gin mot taket De var dagar då hiphopen var vild och galen / Nuförtiden tror folk att deras hype ska ta dom till skivbolagen Varför dissar folk varandra över minsta saker.. och söker fame hos Kaggen bara för att han rimmar galet? Till och med Stanislav får hype, ingen lämnas övergiven.. Hörde Aiiner - Kaggendiss, och fan vad jag skämdes över Pite! Ni andra suger också, ni är fan inte ens redo för hypen De enda bra i lyricistforumet är fan Fegon och Kammel.. Därför blir jag less på folk som säger att dom äter upp Kammel Och får audio- och lyricismforumet att lika Battle & Cypher! Hate it or love it!
FETASTE DU LAGT ! :) grymt jozzar!
onka for shiat.
botten is nådd/Organism 12 var snyggt. Det var ganska snyggt skrivet, du gör din åsikt hörd, utan att det känns krystat. Men håller inte med om vissa saker. Att hiphopen är död, usch. Att fegon och kammel är dem bästa, usch. Det bästa var att du dissade Battle and Cyphers dåliga kvalitet.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Okej, jag vet att det finns bättre än fegon och kammel. Men jag fick helt enkelt inte till rimmen på andra. Ta det med en nypa salt :) Men tack iallafall!
Producent
2007-06-20 19:35
Hur kan rappare säga att dom gärna skjuter en snut.. .. när dom har så lite balls att dom har mindre kuk än sin brud? -Chill! Sanning i det också :PDe var dagar då hiphopen var vild och galen / Nuförtiden tror folk att deras hype ska ta dom till skivbolagen -Du lyckas på nått sätt få texten att se oseriös ut på vissa håll men de seriösa delarna är det fan sanning i! Bra och snygg rad.Hörde Aiiner - Kaggendiss, och fan vad jag skämdes över Pite! -Snygg diss insmugen där :)De enda bra i lyricistforumet är fan Fegon och Kammel.. -Det stämmer dock inte helt. Du är ju rätt aktiv här? :) Ser chill ut det här. Om folk fortsätter droppa sån här shit skulle jag kunna tänka mig att börja läsa mera i det här forumet igen.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Detta kan nog vara det bästa jag sett från dig, både text- och rim-mässigt. Fett... Hur kan rappare säga att dom gärna skjuter en snut.. .. när dom har så lite balls att dom har mindre kuk än sin brud? - Den här var fet, fin liten punch också!Bra svensk hiphop har gått i grunden, botten is nådd.. Den enda jäveln som kan hålla måttet är väl Organism12? - Denna är också bra, känns dock som att du borde nämnt Timbuktu i den översta raden, annars var det cool. Snyggt rimmat också. De var dagar då hiphopen var vild och galen / Nuförtiden tror folk att deras hype ska ta dom till skivbolagen Varför dissar folk varandra över minsta saker.. och söker fame hos Kaggen bara för att han rimmar galet? - Detta diggas också, stämmer ju ganska bra också. Fett! Till och med Stanislav får hype, ingen lämnas övergiven.. - Stämmer också, men han får ju inte rätt sorts hype om man säger så, hehe.De enda bra i lyricistforumet är fan Fegon och Kammel.. - Stämmer väl inte helt, men visst är dom bra.Och får audio- och lyricismforumet att lika Battle & Cypher! - Så sant, så sant... Överlag så är det pretty nice faktiskt, gillar sättet du skriver på. Alla rader var väl inte 100 procentiga kanske, men en del höll bra klass, mer sånt här yo!
Tack som fan för den utförliga kritiken! det värmer. Sånt här får en att vilja skriva mer, mer :)v
Lyricist
2007-06-20 21:44
Hur kan rappare säga att dom gärna skjuter en snut.. .. när dom har så lite balls att dom har mindre kuk än sin brud? -Uttjatat okej, men fortfarande lika roligt! Bra svensk hiphop har gått i grunden, botten is nådd.. Den enda jäveln som kan hålla måttet är väl Organism12? -Det är ju ett jättebra rim, varför har ingen annan tänkt på det innan? En HELT okej text, tillochmed mer okej (än en tjejtidning). Det är kul att se dig droppa lite grejer då och då.
hahaha detta gillas! you got a point, fortsätt såhär! peace.. ps. inledningen var tung som fan! ds
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Tack som fan Yamo och Fegon! :)
Det avr fett 7, fortsätt som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
botten is nådd.. Jag gillar inte när man blandar swe/eng, men ja, soft rad ändå.. Därför blir jag less på folk som säger att dom äter upp Kammel Och får audio- och lyricismforumet att lika Battle & Cypher! Den där var fet, riktigt fet! i helhet var texten helt okej, alltid kul att läsa ! :) Pejs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Botten is nådd är mer från Timbuktus låt, men men.. Hate it or love it. Tack iallafall!
Ok :)
Nice shit, trodde inte du kunde skriva så här grymt. Bra svensk hiphop har gått i grunden, botten is nådd.. Den enda jäveln som kan hålla måttet är väl Organism12? - Snyggt rim, och de är ju ganska sant de du säger, men de finns fler än 12:an som håller måttet. Därför blir jag less på folk som säger att dom äter upp Kammel Och får audio- och lyricismforumet att lika Battle & Cypher! - Så jävla sant, så jävla sant. Du rimmar snyggt och får de du vill få fram jävligt snyggt. Riktigt bra.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jäh, jag diggar. Sanning kryddat med sumofeta rim, groupie love, haha. Läste den i takt till 2Pac's Pac's Life, det flöt på helt felfritt. Kicka vidare, mannen
A historian is a prophet in reverse
Fett, sanning, rap dog ut nån gång i 90talet ja den gjorde verkligen det. men inte hiphopen haha, nix :P Pez
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
"Varför dissar folk varandra över minsta saker.. och söker fame hos Kaggen bara för att han rimmar galet?" KEEP EM COMING ! big up bro, fetast hittils !
Get jiggy with it !
Bra svensk hiphop har gått i grunden, botten is nådd.. Den enda jäveln som kan hålla måttet är väl Organism12? -jävligt nice där..bra rader, bra rim..du får det du tkr sagt på ett bra sätt..överlag nice skrivet..
http://www.myspace.com/noodlestyle
Tack Chappa och mr_noodle, alltid kul att höra :) Trevlig midsommar!
Behövs inte plocka ut nånting här. Allt håller topklass. Glad att jag bara slumpade en tråd att läsa!! Tvärfet, fortsätt såhär mannen!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Tack som fan Illusion! :)
"Jag gillar inte när man blandar swe/eng, men ja, soft rad ändå.." Haha. Humorn ligger i två saker, "swe" och du gillar det inte. Bra tänkt. Och precis som 7thpoetry sa, Timbuk.. Haha, humor.
Living is easy, with eyes closed.
Riktigt tung, bra budskap och du får fram det du vill säga med feta rim. Keep em commin'
fuck who's the baddest a persons status depends on his salary
Segan, tack. Em07, vad snackar du om? Utveckla..
Jag visste inte att de var så många som kollade till text osv ^^ Den var nice, vissa rim tyckte jag var riktigt bra Fast håller dock inte med om allt, man kan säga att hiphopen tex som släpps här inte är så genomarbetad, men inte död ;P I helhet är den skön, dock kändes de lite förlånga rim på vissa ställen, vet ej om de spelar nån roll, har aldrig kommenterat text såhär förut ;P Aja, Fortsätt så =) Vill du spela in så hör av dig, så kan du låna studion =)
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Tack hobbe, syns i skellefteå :)
"Hur kan rappare säga att dom gärna skjuter en snut.. .. när dom har så lite balls att dom har mindre kuk än sin brud?" vacker joz :)
fan va slappt