R.elacs - Middagstankar Okej , min första text. blev så jävla sugen igår kväll, men orkade inte vara för seriös, det tar kål på mig. Jag har inte skillen att kicka den än , men det kommer senare kanske. döda med kommentarerjag känner att min strumpa sitter konstigtså jag stampar till och hoppas på att dom ska sitta riktigtmen nej, jag får nog aldrig som jag villmen vad ska man göra, jag kan ju inte bara sitta stilltar brädan och åker ut en rundatrillar redan efter första trottoarkanten och skyller på min strumpa reser mig upp och känner att jag dödat min rumpamen slänger mig på brädan igen för jag gillar känslaninte känslan i rumpan utan känslan att få stå på grippanbörjar bli blöt i armhålan, prövar en shovit och trillar igenjag tröttnar och slänger brädan på lyckstolpe men den stutsar tillbaka rakt på tinningenjag sätter mig såklart på en bänk och skruvar upp volymen på min ipodfeel so good med looptroopyou make me feel so good, jag älskar när dom sjunger dedet sjungs inte bra men det är skönheten i rösten dom användemen vi klarar oss ska du sedet är vi, MY HOMIES AND MErefff:Den här texten är bara massa tankar som jag kom påmen jag gillar ju det så det kanske börjar rulla påmen vad ska man göra om man har en, tre eller två"-en, tre, två vadå?"jag vet inte för detta är bara tankar som kom upp igårförsöker komma på nånting jag är arg påmen nej , jag ska aldrig vara sur så det såför jag orkar inte vara sur eller argdet blir dålig stämning och skiten sätter sig i sin ryggmärgmen det kommer ju aldrig försvinna, och det är meninglöst att hoppaskom o väck mig när det stoppaseller nej gör inte det för jag ska stickaresa från hatet och bo i en båt som vi kallar la baut á kickassvi reser på atlanten, oeceanen o stilla havetmen vi har inga pengar, det blir fisk och det är hemskt magertmen jag skiter iiiiiipacka väskan så sticker viiiiVi reser till USA och chillar med snoop i NYCreffffjag hade ju själv hoppats pån gammal vits av Sven oQmin morfars far med en struts sin truthan gillade o sjunga om jag minns rättgicka alltid runt i kalsonger o luktade svetthan berättade en gång om att han träffat en flickahon hade inga bröst, så han tänkte dissamen dom började snacka och dom hamnade i kyssarhan var helt chockad och käroch tyckte att han var lite trög att han alltid letat efter en flicka med allt det därbröst, midja och allt vad det innebärdom gifte sig o dom fick en ganska snygg sonbuskiga ögonbryn och kristen som ett fånmen gammel morfar hade iaf varit förälskadav en brud som hade insidanså kanske det är insidan som är det tuffamen jag orkar inte tänka just nu får göra det nån annan gång för nu ska jag sussareff