Alexiiis - Alla har vi lackat på föräldrarna En liten oseriös txt vafan, alla har juh lackat sönder på föräldrarna. Denna gången ska jag har försökt med lite mer flerstaviga rim. läs & se om jag lyckades? När du ändå har läst den så kan du lika bra kommentera. Så sätt igång! Fan, helvete, bråkade med mossan som vanligt igenVärsta kriget, som om båda två är krigsmänSkrikandes & smällandes låste jag in mig på mitt rumJag kunde väl få den jävla tröjan hon tjänar juh för fan multumDen jävla kärringen är för helvete otroligt urdum"Inte coca cola till maten, drick mjölk där är kalcium"Orh, fy fan vad jag stör mig på föräldrar som lackarDom är jobbiga & äckliga som stora myrstackar" Är det du som tagit mitt hårspray? " Stick, fan tyst jag försöker rappa här, ey! Tjat, tjat, tjat, en massa jävla gnatJag ska inte röka, ändå sitter ni där med fullt askfatJag sticker ut, ska ta en joggingrundaSå du slipper tjata om allt det osundaVill ut, vill slippa undan allt ditt tjatVarje gång du säger nått känns som en granatEnligt dig är det bestämmt, jag ska bli advokatJag vill fan heller sitta på kontorTänk, kanske jag ville bli generalmajorDet är faktiskt inte omöjligt, jag kan om jag villKan lära mig vad som helst innantillSå sluta klaga, sluta bestämm åt migJag vill kanske inte ha ost utan leverpastejPeace
Du har en poäng. Alltid lika vettiga kommentarer, Lillpolacken! :)
Visst :)
Sista uppen