Förlorad - Civilolydnad Skrev lite på natten. Blev det här. Den funkar bra till icetails freebeat "i see tears". Säg gärna ett ord :)Hjälp mig förstå, jag förstår inte hur jag mår.Orolig och rädd går jag och sliter mitt hår.Jag förlorar allt men kan inte sätta stoppSkrikandes tappar jag bort allt hopp Finns ingen här som inte redan är inblandadFinns ingen här som får mig att sluta hålla andanNär man kommer till en punkt där ingen kan nå enNär man kommer till en punkt där ingen förstår enLivet är en fight för att levaTa åt sig världen, göra en bild av det helaMed skeva ögon ser jag tillbaksTill den tiden man ung, före allting blev knasVet ni hur det känns att sätta vänner på bottenFörändringar som leder till värsta sortenLåtit dom vara med på dom mest vidriga brottenÄnnu en gång går jag och sväljer shotsen*paus 8 takter*Hjälp mig, det har kommit tillbakaRummet snurrar runt och jag har börjat skakaHjälp mig, det tar inte slutFörsöker se ljus men jag hittar inte ut.Men om du vågat va kvarDet tänker jag på än idagSträckt ut din handOch hjälpt mig upp på land.Tiden rinner som sandFör fort för att förståTiden läker sårMen när?