konstgjord - minnesförlust.txt Heaven is a place nearbyJag stannar hemma idag, behöver rensa ut tankarEfter allting som har hänt, kan inte tänka på annatDet står stilla i mitt huvud, vad är mitt problem?Jag mår bra, och kan gå vidare som inget är felJag visste hur det skulle bli, men sjönk i förnekelseOch litade på hoppet som i drömmar jag ser med digBara du kan få mig le igen, men gråter inombordsMen vet med rätta ord att sist jag såg dig var ett mordAtt bilden av din nuna kunde ge så mycket blodHar förnekat det så mycket att till och med synden dogOch din nyckel till mitt hjärta fungerar inte längreJag var väl en av två som ville dela det jag kändeKan inte ta tillbaka någonting, om jag ens villeOch dagarna vi delade har jag som klara bilder Minnen är nåt farligt, jag vill få minnesförlustFör då skulle jag ha levt som att ingenting är döttDagarna passerar dubbelt så sakta utan digHar återvänt till mitt liv, bara gamla fula migDet verkar som att turen vänt bort från ljus igenOch börjar nu se skönheten för dom som skjuter sigBara slippa allt, bara ge upp sånt man önskarFolk tittar snett på mig, men vilka är dom att dömaJag skiter i vad andra tycker, för jag har nån att älskaÄven om hon inte älskar mig tillbaks så kan jag väntaJag vet att ödet har sin plan och väljer väg för allaSå bevittna livets gåta, älska, vara kär och fallaDu tar min anda, men tappar andan med nån annanOch ställer frågan till mig själv om allting är bortkastatVill svara nej, men vet ärligt talat inte längreKan va en mes och säga att jag saknar dina händerJag trodde verkligen att vi kunde göra hela året att älskaMen allt jag ser framför mig nu är hur såren blir märkta