Fegon - Lyssna när jag inte säger nånting! Jag har en sådan lust att gråtaJag vill förtjäna dig för jag vet att du är den rätta för migså jag gör mitt bästa, men mitt bästa kanske inte räcker för digBröstet andas, känslan underlättarnär pulsen stannar av ett brustet hjärtaKänslan av att vakna helt ensam och skakadär värre än att aldrig få bli älskad tillbaka...jag vill bara känna mig saknadTänker du på mig? Jag var ledsen en stund, du kom och låg i min sängtryggheten är överlägsen när jag sover med digDu lyssnade, när jag talade fritt med gråten i halsen,tystnaden ekade men du kände inte tåren mot axelnjag försöker tala till döva örondu är en idiot, jag hatar dig;betyder att jag saknar dig.Varför kan jag inte säga vad jag känner?Varför försöker jag beskriva det genom att göra dig ledsen?Tror jag, att om jag kan få ut en tår ur digså förstår du mig?Jag tänker på dig!Du måste lyssna på vad jag menar när jag inte säger nånting!Hur ska jag förklara mig? jag hatar dig, och jag varnar dig;om du så mycket som pratar så kommer jag skada dig...fan vad jag saknar dig
babrabrabrabra,