Rabbiz - Tankar Vers 1Alla känner väll till att han är inkompentent, ointelligentOch hans fru kan intyga, 100 procent impotentUSAs president är ett sjukt experimentAv en docent som blir glad över ett icke godkäntDetta instrument tror han är eminentEn regent som kan ändra USAs fundamentAmerikanerna har ett stort politiskt sortimentFast hela deras parlament är ett jävla monumentFullt av kristna fundamentalister Jag hatar er mer än terrorister och nazisterNi hatar vetenskap och ateisterDen amerikanska regeringen borde bli satt i fängelse som ligisterÖverdoser av unga heroinisterNykterister fördömer tunga fylleristerMina tankar förgyller min vardagMitt liv går fram och tillbaka som ett kollektivtrafiksbolagVers 2Det blir kalabalik när jag har statistik i matematikSom när USAs republik försöker sig på politikEtt patetikskt försök att framställa USA som magnifik9 av 10 är sämre än bibelns lyrikMin fysiska musik kommer förstöra din defensivMin taktik är att successivt förgöra ditt sexlivErotik är ett bra sätt att frigöra sperma från sitt underlivNär jag skjuter i en katolik får hon gottgöra med klosterlivJag skulle vilja prova på att vara en romersk legionärGör jag något fel blir jag piskad med granbärErövrar vi en stad våldtar jag deras kvinnorHotar med ett knivblad och nu har jag några sex slavinnorDe fyra sista raderna vart helt misslyckandeMen så är det om man har spritproblem och stressen är tryckandeSå so what fyra usla rader?Vet knappt vad jag skrev, och tänker inte börja skriva balladerVers 3Jag kontrollerar och absorberarEn person som flera borde idealiseraJag argumenterar för att legiliseraAlla droger som vi har kriminaliseratFöräldrar vill censurera allt som existerarTVn ska inte informera deras barn att onaneraKristna vill invadera kvinnors rätt att aborteraPolitiker vill profitera och snus taxerasVi måste fan agera men istället börjar vi applåderaMuslimer protesterar och själv exploderarBara för profeten Muhammed blir publiceradMen inte fan är Sverige isalmeratJag addresserar alla som känner sig identiferadJag analyserar och dikterarKontrollerar att allt fungerar och är placeratAllt jag tänker blir tillslut komponeratkritik tack :D