Abstinens-Diamanter är ingeting mot dinna ögon
uppp nu förtusan !
Helt okej faktist, men du berättar det på ett lite konstigt sett.
tex. först kommer
sen :blir aldrig lessen nog för allt som jag ljög omdet passar inte riktigt ihop.till dig som jag detidikterar detta kärleks brevdu är min ängel från det blå du är min ädelstenhär blir det bättre, där du håller dig till att berätta vidare, men du skulle kunna berätta vidare ännu en gång varför, hur hon är din ädelsten.Allt som har med dig att göra gör mig knäsvagingeting är bättre än att ha dig som sällskapdetta funkar, men det går lite fort fram.Jag vill bara hålla om dig och kyssa dinna läpparOm jag skulle göra det så får jag nog vingar och lättnarFräscht...!Ditt utseende består enbart av rent guldLåt oss rymma iväg bara du och ja för kärlekens skullandra raden va grym!när man ser oss tillsammans tror alla att dom yrarför bara en blick på dig kan få hela världen att rysaförsta raden fattar jag inte riktigt, andra är helt okej men lite konstig i mina ögon och öron.Aja en helt okej text iallafall, träna mer... så skaru se att du får fram det du vill ha sagt mkt lättare. Peace
Ge gärna ny kommentar på denna text ist ;)
Nu är texten äntligen klar
Jo den nya va mkt bättre, men slutet? ramlat ner i vad? Det va det enda ja inte diggade. Förra slutet va mkt bättre än det du nu har lagt till.
Aja men tänk på det tills nästa gång ;) Hehe.
Peace