Ska spela inn..sej vad ni tycker Yo! Jag hade tänk spela in en text av en tjej jag tyckte mycket om så sej gärna va ni tkr om texten. Så att jag kan utveklas och sånt.Yo det här är jag lyssna inte på nån annandet är ju jag som kickar bättre än någon annandu är som du är jag bli så jävla förbannadjag sitter här och jag kan inte göra nåttja jag sitter här och undrar vart du har gåttoch jag älskar dejmen du sitter inte här brevid mejjag sover och jag vaknar ensam igenfattar du att jag gråter varenda kvällja jag försöker glömmamen jag får alltid samma jävla drömmarså det är inte lätt men det ska ju gåja jag lever inte lätt men det funkar såatt du ser inte att jag gråter för mina ögon är torradu tror att det är lätt men det är svårt att orkaom vi vore här och tillsammans igenså får du veta att jag inte gråter igeninte gråter igenReffen ska komma här men har ingen just nu :DJag ligger här med dej men vi har ju gjort slutjag håller om dej precis som förutdet är som en drömkanske en lögnvad fan är detta jag får ingen tröstvad fan är detta jag håller ditt brösten underbar röstdu i mitt livdet blir ett underbart klivjag älskar dej nu och snart för alltidjag gråter inte nu vad ere som har häntjag ligger i din säng ett ljus som är täntjag skiter i det här det är inte slutdet är bara vi som har en oöppnad knutjag sover inte bra det är ingen feldet är bara bra att jag tänker på dejjag ropar och ber att du älskade mejjag vaknade nu och e borta från dejDet var min text jag tål lite kritik kom gära med förslag.Peace ///TH