Saknaden Kommentera vad ni tycker och om det något som skulle kunna förbättras. En sorglig låt jag har gjort om hur jag saknar min tjej som gjorde slut härom dagen :/Saknadenjag saknar dej bejb men jag får klara mej självför jag har inte alla kraven som ställtsdu tog mej till himlen och du tog mej till bottenså numera känner jag mig som hunden i koppletdu fick mej och tro att jag hittat min flickvänså tider som känns tunga får jag lindra me mickenmen inte så lätt när jag gått in i väggenen väg utav sorg, orkar inte längreVill inte leva livet, livet som ja hatar.För minnen blir till sorg, minnen blir till saknad.Vill inte leva när allt känns så svårt,Så snälla ge mig en minnes förlust.men bara ta det som det är, släpper det jag håller kärtoch tårarna rinner, vill inte må såhärmen var väll så att jag inte var menad för dejoch jag som hoppades på att du ville leva med mejSå ja inser att ja föddes med fel kort i handenoch ditt ansikte, har inte sett nått så vackertVill inte leva livet, livet som ja hatar.För minnen blir till sorg, minnen blir till saknad.Vill inte leva när allt känns så svårt,Så snälla ge mig en minnes förlust.jag faller ner till marken som en ängel utan vingaroch tårar kommer fällas, tills jag slutat lidaså jag frågar mej själv; hur kommer detta gå?för vad jag än gör, så får jag det att kännas svårtmen jag försöker ta mej samman med pennan i handenvilket som känns tungt för jag slängdes till markendu och jag tillsammans svårt och tänka på annatså nu vill jag bara att du ska lämna mina tankarför vill kunna tänka klart och jag vill känna mej gladstår kvar på samma plats men jag ska kämpa ett tagtills jag ramlar omkull med gråten i halsensvårt och stå benen, mår sämre än dom flestaför varje dag som kommer bildas fler hål i hjärtathar inget att förlora så jag vågar ta chansendu och ja tillsammans, vi kan hålla i handenmen du går en annan väg, så ja gråter förgävessitter här ensam känner smärtan från sårenhar sår i min själ och hjärtat det blödergud eller satan vem bestämmer mitt ödemitt öde, mitt öde?