Taylor - du kan få säga mitt namn Nejjag förstår mig inte på mig självmen du var min bästa vänoch jag kommer aldrig glömma digdu vetatt jag och du tynar alltidsakta med tiden bortibland kan vi hitta tillbakafärglägga litemen oftast så lossnar detoch jag förstår intevarför vi inte hittar någonmer fast färgkan du inte komma tillbakanågongång baraskratta och le mot migdu kan få hålla min handdu kan få säga mitt namnsnälla dukom tillbaka nudu vet intemen skratten jag förut lade tillefter någon meningdet där svammliga jag hadedet där som finns någonstansinuti migdet var pågrund av digdu fick mig så gladoch nunu har skrattet bärt avdet tär på migdet tär på mig så inihelvetemen du ska inte vetadu kommer aldrig vetaoch snart är det julåter igenoch jag minns förra julendå jag var din vänoch förra året behövde jag inteskriva in dig på min önskelistaför jag trodde du skulle finnas därförevigtmen nu tomtennu önskar jag mig ensåndärvän, just en sån som honjust honge mig det nu tomtenjag har inte vart snäll i årjag har vart elakelak som fanmen ge migge mig det igensnälla tomten, jag behöver detför att hitta mig självigen