I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min första långa låt

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-12-22 10:55

Min första långa låt

smirrE 2007 gbg mannen första gångenjag lyssnade på musiken ville jag höra vem 50 cent var sen börja jag skriva texter göra egna egna låtar tyckte det var fresh men andra tyckte det var kefft alla snacka skit om mig på whoa men dom sa så för dom skulle va cool men jag är tio år ändå lyssnar du till mitt riktiga första spår det va en som lekte cool å ball men han var säkert bara avundsjuk för det var jag som var is kall det är jag som är cool med keps på sne det är han som har sina korta ben som weeman  det är säkert du som e tönten som sitter och spelar wii men jag tar fan inte i mot mer skit av fredrik  han som kallas erod från gävleborg ka men som sagt vill jag att varenda jävel ska fatta att jag vill tacka min bror för att han har lärt mig att rappa om du inte vet vem som är på micken så kan du kalla mig nicke eller smirre för du vet jag e en kille alla kanske tkr min battle/rap suger men nu vill vi höra vem som ljuger japp du kanske tror att jag blev nockad av dina 8 bars men det var du som blev nockad på bortaplan det är jag som tar första priset å det är du som la den höga fisen alla skrek för det var du som sket mamma jag har för långa naglar då får du gå till några beteshagar jag säger peace till din fis  !!


Skriv vad ni tkr

 Min signatur är inte så viktig......