din bh klär dig, det var bättre förr står kallsvett framför dighåret står i nacken..mina hormoner bygger ett tältoch du tar sakta av dig din bh.. du var snyggare med den på digsakta faller det ihop*två veckor tidigare*hey där min kära vän.. fast vi vet att det är tvärtomhorisonten undgick min blicknär jag föll för dig, älsklinginlåst i mina tankarvem hade anat att dom var i ditt rumframför din sängbakom din spegelså om nätterna när jag sitter och tänkerramlar jag ofta osynlig in i ditt rumvips står du i linne och trosorjag vill se din nakna kroppjag vill känna dig..men det närmasta jag kommitvar när vi kramadesoch du trodde jag var någon annan.. långt innan vi kände varandrainlåst i mina tankarvem hade anat att dom var i ditt rumframför din sängbakom din spegelså om nätterna när jag sitter och serpå dina mest intima och ensamna stunderjag vill kunna dig utantill..jag vill känna din insida.. jag skulle-göra allt för att få vara dina högra mitten fingrar.. babyinlåst i mina tankarvem hade anat att dom var i ditt rumframför din sängbakom din spegelså om nätterna när jag sitter och ropar.. sönder oändliga mängder glasmina nakna ljudvågor från mitt trasiga stämbandoch min hesa röst.. vill att du klär av dighorisonten undgick min blicknär jag föll för dig, älsklinghela världen undgick min blicknär jag ställde mig uppkolla på mig, jag står på den, min.. bästisjag är olyckligt kärdu kan sätta din pistolsmynning här -> :(
Så otroligt fin text. Du skriver på ett så speciellt sätt som är så bra!