I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du är det värsta jag haft.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-01-22 22:28

Du är det värsta jag haft.

Jag var för blind för att se att allt har fallit ner,
<p>När det jag ville var att höra en sanning om er.</p><p>Har du gått förbi någonting som kallas för ärlighet,</p><p>Du tappa din värdighet, för en otänkt framtid med,</p><p>En person som du bytte ner dig till,</p><p>Och jag ser dig vilse, men jag hjälper inte.</p><p>Fast jag en gång för länge sen, ville va med dig helst,</p><p>Så har det kommit en dag då jag insåg att du bara är mitt ex.</p><p>Och att ju fortare jag inser att det aldrig blir som det var,</p><p>Desto fortare går jag vidare och letar efter nya svar.</p><p>Fast ibland, besöker du min tanke, som oftast är ensam,</p><p>Och det svider som fan, att det jag erkänner är sant,</p><p>Och att jag saknar allt, som när du höll mig i din famn.</p><p>Men älskling, jag kan inte bortse från att du är det värsta jag haft.</p><p>Men ändå vill jag inte höra ett ord om att vi kan vara vänner,</p><p>För ända tills idag har du mitt hjärta i dina händer.


kommentarer uppskattas. inte så svårt att lägga en kommentar om du har läst:)</p>

(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-02-02 00:16:34)

It's better to give unasked, then giving asked.