Mike_Mc - Subdominant är en kille utan pistol IntroSluta såga mina texter, dem är på höga nivåer jag har fått det bevisat från tjejer som jag skrivit många kärlekslåtar til och även disslåtar till för jag gjorde slut med dem. Och vaför dissa du mig då manenn du e inte cool när du nödrimmar jag har fet stil du har en sågad stil som du tagit ifrån BUsta rhymes.Han leker värsta maffian bre fattiglapp ey handikappet som stanislav geySärskola i spanien nej eller jo spaggen är keff som Magnus MannenMain du e lik Jan Karlssson, en bra rad som, blev hakkors.comEller vänta lite nu nu tar vi över detta till gatan fan sätt på en beat brorAlle:Fuck beat kör accapellaMike: Nej mannen beat körAlle: okej jag scratcha skitenMike: gör det brorAiiit Scratch 2 min MIIIIIKE GOOkej nu har du gått för långt som gångare o sångare rockare blir fucking stångadeäven blir ni mobbade som hållare till förhållare och stompareSubb2dadominatish with the boyfriendhe cant battle with me becaus im a legendYes that shiet is nasty like britney spearsAnd you rapmusic is fun just like Richard GereOmg im kidding with ya, main i spitting my rhymesHitting you nice and you know whitey i give u a fightIm a gangsta. Japp direkt från storstaden mordgalen, kohagenSluta du i som stolhatet från solvapen och snorbarnet är SubdominatooLagenyou are not good, i live in a hoodSå tagga mannen, som janne vacker och kalle mankelnHenning mankels sån kron spagge frammen yes kör lite på spanskawiah mi caso de tengo Chea haschet jag har väger nåra hektoTyska osså ich habe eine katzeOkej men mannen glöm inte hatten i natten blatten i skattenOUTRODissad NU MANNEN PÅ 4 OLIKA SPRÅK