MikaL - Jag älskar dig tMy Satt mig ner och skrev en liten känslolåt till tMyJag är inte bög precis :D Men han är min förebild bara :)Älskar dig tommy !!! :Djag lovar dig tommy, jag älskar dig min vändu är min största idol och jag säger det igenvill aldrig nånsin bråka med dig min älsklingså om du vill ha hjälp, så snälla slå en plingjag hoppas alltid att du ställer upp för mig medkommer bli lycklig om du och jag alltid har fredvi kan alltid dela på en öl om du vill detjag gör den här låten så jag har nåt egetdu är som en storebror till mig ska du vetaletar nån att spela in med så jag fortsätter letadu är min idol, min älskling, och min storebrorvi klarar oss själva nu, vi behöver inga syrrorälskar dig tommy, jag älskar dig jättemycketjag måste träffa dig, jag klarar inte av tryckettvå bars kvar på låten, den här låten är till digjag älskar dig tommy, hoppas du älskar migKommentera är ni snälla :)<3
jag tycker att du hade för mycket rim som låter likadant från rad till rad, men jag ska inte säga så mycket mer negativt om din text till tMy för jag kan förstå att han är stor för dig som han är för mig med. du använder ordet tommy tre gånger i texten vilket gör texten jobbigare att förstå. tyckte du använde mycket rim på fel ställe i texten, men jobba mer på dom så kommer du nog bli lika bra som tMy ska du se. =D <3333333peace MVH// bsn