MikaL - Vila I Frid Nicklas Intro : Den här låten är tillägnad till min bästa vän som försvann för ett par månader sen, jag saknar dig kompis.jag saknar dig, jag vill kunna spola tillbaka tidendet var inte menat att du skulle dö nu i detta livetjag tänker verkligen på dig varje morgon och kvällnär du försvann härifrån, känns det som jag är helt självönskar bara att du kunde få leva här på jorden igenhoppas du kände att du verkligen var min bästa vändu blev fan bara fjorton år, din familj var helt underbarvänta på mig i himlen kompis, jag kommer dit snartallt känns så konstigt när du är borta ur mitt livdet svider i min själ och jag säger bara vila i fridvarför skulle du lämna mig precis nu för?, det svidervill berätta för alla att min bästis har dött och jag liderkan inte släppa dig ur mina tankar nu, det blir för hårtdu försvann på min födelsedag, jag har det jätte svårtjag minns när vi gick ute och åt en jättestor glasskommer alltid att minnas dig min bästa vän nicklasLägg några kommentarer. Vill verkligen ha det.R.I.P Nicklas Andersson.<3