afrop kasta ner mig i barnpoolen med huvudet före,tack! Du fyller samma funktion som en vägkonDu ska endast bli passerad/Du får mig att skämmas över att vara manOch sukta efter att bli kastrerad/Så fort jag hör din odrägliga sliskpop/Vill jag sätta mig i närmsta fordonOch köra i 140 mot ett stadigt klippblock/Jag hoppas du dör av cancer eller dyliktKanske är spydig/men du förtjänar diskbråck/Och om du inte får det av Fru Fortuna ska jagGöra det själv genom att skära dig med en trisslott/Ska ta varenda rockikon som blir en popidol/Nita,lägga i en säck och kasta hans kropp i ån/Flickidoler är små gnagare och jag en rovfågel/När rappare har skrivtorka då är jag flodvågen/Jag är så JÄVLA musikalisk att jag fått diagnosen instrumental
En av dina bättre texter enligt mej, no doubt :)Bästa: När rappare har skrivtorka då är jag flodvågen/ - Enkelt, smart och fyndigt :)Skulle även kunna citera hea första stycket eftersom jag älskade sättet du uttryckte känslorna man får när någon skriver en riktigt, riktigt kass text :D (Med en viss överdrift ;) Men ändå, du har fångat själva känslan!
Fortsätt lägga det skönt man! :D