Hjälp oss, Hjälp dom Min tanke på världen just nu är lyckas man så lyckas manmed lyckan kan man tystna allt, och jag är påväg fram..Jag har genom åren stått naken, ryggen fyllt med sårefter piskrapp men kämpat och du ser jag fortfarande stårpå benen som för mig genom mörker och träsk av motgångarmen oftast hinner motgångarna ifatt och du knyts fastraskt tvingar dom dig ur ditt grepp, dom har en stor maktmen du tar ditt kast, vrider och vänder,drogar, drickergör det ännu värre och motgångarna tar övertag och vinnereller så är du stark nog att du klarar dig igenom riskfrittmed hälsan i behåll, även stark nog att kunna hjälpa till med mittoch mina motgångar eller andras, hjälp dina vännerhjälp din familj sträck ut din hand till dom som har det svårtoch hjälp dom att få vinter blir vårhjälp dom att få den värld dom aldrig skådatoch hjälp dom nu att torka bort gårdagens tårarJag vill lyckas nu, jag vill att skriken ska tysta nuknyter mina händer, ber till gud att jag vill ha ljusabstinensen, problemen, motgångarna ska försvinna nuknyter mina händer, ber till gud att det ska ta slut