Sky & Solitary - Åren går, inget återstår Sky:Frågan är varför du övergav mejJag söker svaren tills döden tar mejOch jag möter graven helt sönderslagenFör det är först då som jag glömmer hatetJag drömmer saker som jag inte vill drömmaJag drömmer saker som jag bara vill glömmaSjälen ömmar, jag hatar dejmen sanningen är nog att jag saknar dejAlla grejer vi snatta, alla tjejer vi hustlaAlla gånger vi satt hemma hos Ellen o rappaNär vi smällde din farsa och vi gittadeMen du flippade och jag blev sittandeödesdigert övergiven i SöderlidenPlötsligt var vi inte längre bröder för livetSå överdrivet, alla rykten du spredAtt jag är dum i huvet, mannen tycker du det?Solitary:Vi gjorde allting tillsammans; men det ramlade sammannär jag tänker tillbaka är det knappt jag kan andasVi gick från skoldisko, bubbels och aqua till att dra valser så falska och dansa med vargarJag försökte hålla liv i relationen, vattnade plantansom redan var vissen, vi gick ifrån att vara de leende kidsensom sket i regler och skrifter och delade vinstentill att båda bli förlorarare i spelet vårt liv ärDet enda som är kvar nu är sveket som brinneroch ett bleknande minne av länge sen förlegade tiderNär vi ser varandra är det med stelhet i blickenhälsar delad och bitter med ett pekande fingermen sen så ändrar jag fil, svänger min bil ska kämpa förbi min vämjande tid i melankoli som självdestruktivt människolivKänner mig liten och hatisk, livet blir skadligtom man ockuperar tankarna med tiden som varit...