I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Preacher X - Min älskade

Vår Hiphop - Lyricism

2008-05-26 00:39

Preacher X - Min älskade

Jag älskar hur hon ligger där med sin snövita hud/
Blodröda läppar som inte ger ifrån sig nå ljud/
Med mig i sin famn ligger vi och kysser varann/
Smeker henne sakta som en äkta gentleman/
Med ett försiktigt grepp trär jag av hennes tröja/
Längtar med spänning efter det den ska dölja/
Hon har perfekta bröst med yppiga vårtor/
Kysser dom mjukt och slickar hennes vårtgård/
Rör mig sakta neråt och särar på benen/
Retas litegrann innan jag tar sista stegen/
Hennes slida blir våt av min tungas fukt/
Och jag tänder så hårt på hennes säregna lukt/
Behöver inte ens se på henne för att veta att/
Hon älskar det så mycket att hennes kropp blir matt/
Jag kör in min tunga så långt jag bara kan/
Hon är så nära att komma och jag klämmer hennes hand/
Det rycker i hennes sköte och jag fortsätter så/
Ökar farten succesivt för att det ska gå/
Det exploderar i min mun och maskarna rinner ut/
Min älskades ruttna innehåll fyller sakta min trut/
Dom kryper ner i min hals tills jag spyr upp dom/
Hon må vara ett dött skal men har ett levande innehåll/
Jag älskar dig din sköna, du smakar så sött/
Ovanligt gott för nån som nyligen dött..../

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2008-05-26 08:35
nice jag gillar den råa Necro stilen verkligen älskar sexorcist skivan om du har hört den ?

å andra sidan så vet jag inte om de va menat att vara en typ r.n.b aktig mjuk porr låt hehe

men hur som helst FET FET verse
www.myspace.com/Paaso1

2008-05-26 19:00
Paaso1: Känner tyvär inget annat än förakt mot Necro och har inte lyssnat på en enda låt av honom på kanske 5-6 år ungefär.
Den är väl inte tänkt som något speciellt egentligen utan jag skrev bara för att fördriva lite tid. Om jag skulle få för mig att göra en låt av detta så skulle beatet vara väldigt långsamt med en vacker men samtidigt halvläskig pianoslinga. Sen en massa bakgrundsljud och atmosfäriska grejer. Det kommer dock aldrig hända för då skulle jag behöva skriva om halva låten innan jag kan känna mig tillräckligt nöjd för att faktiskt lägga ner tid på att spela in den.

Tack för att du tog dig tid att läsa!
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2008-05-26 19:10
Jag gillar det faktum att man inte får veta att hon är död förrän i slutet, även om jag kände det på mig :)

Mer äckligheter! Jag vill springa rakt in på toa och kräkas efter nästa text jag läser från dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.