Preacher X - Min älskade Jag älskar hur hon ligger där med sin snövita hud/Blodröda läppar som inte ger ifrån sig nå ljud/Med mig i sin famn ligger vi och kysser varann/Smeker henne sakta som en äkta gentleman/Med ett försiktigt grepp trär jag av hennes tröja/Längtar med spänning efter det den ska dölja/Hon har perfekta bröst med yppiga vårtor/Kysser dom mjukt och slickar hennes vårtgård/Rör mig sakta neråt och särar på benen/Retas litegrann innan jag tar sista stegen/Hennes slida blir våt av min tungas fukt/Och jag tänder så hårt på hennes säregna lukt/Behöver inte ens se på henne för att veta att/Hon älskar det så mycket att hennes kropp blir matt/Jag kör in min tunga så långt jag bara kan/Hon är så nära att komma och jag klämmer hennes hand/Det rycker i hennes sköte och jag fortsätter så/Ökar farten succesivt för att det ska gå/Det exploderar i min mun och maskarna rinner ut/Min älskades ruttna innehåll fyller sakta min trut/Dom kryper ner i min hals tills jag spyr upp dom/Hon må vara ett dött skal men har ett levande innehåll/Jag älskar dig din sköna, du smakar så sött/Ovanligt gott för nån som nyligen dött..../