VemVet - Sommaren är här RefrängNu är det sommar lovspringa o bada är ingen drogtar en bira, sätter mej ner börja skrivaja ja , softa o bara glidaNu är det sommar lovspringa o bada är ingen drogtar en bira, sätter mej ner börja skrivaja ja , softa o bara glidaVers1okej okej , kliver upp när man villtar på mej kläderna min,så lyssna på låten o mina softa rimbara luta dej tillbaka , fan vad chilldin rapp är väldigt värdelöstittar tillbaka när det var lov, det är sköntgräset e grönt , o himmelen är blåvarför kan man inte ha sommarlov i ett år?jag leker o badar hela dagenjag pissar vart jag vill, jag skiter fullständigt i lagenså nu fortsätter detta, alla fågelägg är spräcktafåglarna vill göra barn, hela dannär solen stiger upp, äter en rutten bananslänger på sej bad kläder, tar ett doppbada o lek, för sommaren är väldigt kortRefrängNu är det sommar lovspringa o bada är ingen drogtar en bira, sätter mej ner börja skrivaja ja , softa o bara glidaNu är det sommar lovspringa o bada är ingen drogtar en bira, sätter mej ner börja skrivaja ja , softa o bara glidaSOMMMAR!