VemVet & Rabarben - Fillson Diss VemVet:Tjena ,det hära är Rabarben o VemVetSå du stinker svett från den dagen du satt o sketO ingen visste att mannen var en jävla fittaO fan jag kan tyda bättre bars när jag står o pissarDu är helt kass mannen, du är ingen vänSå du bara frågar mej vem fan e rabarbenSå sen när du vaknar på morgonenkommer han till dej o ger dej en smällSå , do you wanna battle the kingJag kommer från gatan som när man går inJag är bäst påre, medans du är keffSå jag lämnar över micen till RabarbenRaberben:Rabarben, din flickväns idol, jag kanFör tjejerna skriker när dom hör hans namnSluta käfta o börja böla jag puwnar dejväntar tills du svarar , eller vågar du inte ?en tjock bög, han ser ut som en grobianjag dödar dej med mina rim, du blir nog vanså du sitter hemma, o runkar dej hela dandu är en wannabe, så håll käft, din fittiga svanasså ska vi tävla i rim, du är sämst så försvinnför du vet, du är gjord av blod o fett tun skinnja du blir arg , så slit dej i håretmina bars för dej att få skrivkramp o gråterSvara nurå ! du blev knäckt nusvara!