RaZoR - Inget att tala om RaZoR - Inget att tala omHar du vaknat och undrar vad du gör här?Vad är meningen med din existens i denna värld?Vänner tar slut, kärleken tar slut,och tålamoden minskar efter varje beslut.Problemen är kvar dom finns där hela tiden,Är de rätt? säg mig vad är fel.jag är inte ens en pusselbit i livets stora spellöften som är brutna, svek kärlek hat.är livet ett spel, en lek? struntprat.tänker, när vi tänker tillbakatänker, på tiden vi saknartänker, tills den dagen vi vaknarJag ställer frågor som alla vägrar svara påJag får en karta, men inte vilken väg att gåMin själ vill iväg här ifrånEn fånge länge nog, ska världen vara så?Genom mörkrets dal ey jag letar mig framDessa drömmar som bara försvannEtt vilset litet barn som söker efter frihet.världen mår fan inte brajag saknar den tiden när vi var smådå det inte fanns några problem men nu har vi alla vuxit uppoch ser allting från ett annat sättmen livet är inte alltid så jävla bradet kan vara ett rent helvetehoppas ni förstår vad jag rappar ombara lyssna på vad jag snackar omtänker, när vi tänker tillbakatänker, på tiden vi saknartänker, tills den dagen vi vaknarjag ska rappa här i min stadtills vi en gång gräver min gravNu till kritiken :Dsnälla kommentera :P