Min tid är förbi.. jag låter nattkriget vila i frid..
Shuuu, läget? Jag skiter i hur bra det är du skullenog förstått om du visste vad det är.. Det finns ingenting mer att skriva.. jag slutar nu jag har sagt mitt.. ingen idé att skrika.. Jag kan beskriva i detalj hur en tår rinner hur saltat sår svider, utanpå kinden.. Det är brustna hjärtan, det är droger i blodomloppet som till en början gjorde gott.. och sedan blev som sot för kroppen men ditt enda bot för ångest... Jag kan det redan.. Kan jag inte döda dom, så släpper jag demonerna fria hellre ett kaos som låter mig drivas den här är för när alla i världen blundade när vi trampades på, när vi kallades jävla pundare Min syster du har gåvan, så samla dig mod måla fucking världen i vattenfärg, dina tårar beblandat med blod medan du låter allt annat bero Visa dom jävlarna nu att ibland får man nog.. Så många nattkrig, men inga segrar, ingen frid för tankarna snurrar som ditt hamsterhjul du springer i.. kliv ut på linan ..och om du tappar balansen dra den genom näsan och få din minut att skina.. baaam.. Låt dom aldrig kliva på dig igen hur svårt det än känns.. lovar du mig? Jag har gjort det här nog för länge... Så välkommen till mitt liv, var god och vänta
välkommen till mitt liv, var god och häng dig
Grym text. Den får mig orolig på något vis, vilket är bra... Menar du att du slutar skriva, för övrigt? =/
Du är så otroligt grym man! vet knappt hur jag ska ge kritik på en sån här sjukt fin & uppmålad text, men favorit; Min syster du har gåvan, så samla dig mod måla fucking världen i vattenfärg, dina tårar beblandat med blod så jävla bra, vi borde skriva snart igen! bless bror
fuck it...
Moderator
2008-06-25 00:12
:O oh my gaassh vilken bra text vet inte vad jag ska säga hela texten var fantastisk
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
en perfekt "avslutning" om du nu inte ska skriva mer.kliv ut på linan ..och om du tappar balansen dra den genom näsan och få din minut att skina.. anade faktiskt denna ordlek efter första meningen, men det var nog bara för jag vet att du är kapabel till så pass feta grejer. ha det gött.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var fett skit, jag förstår inte ett piss men ändå är det så grymt på något vis :S Snyggt gjort!
Dra åt helvete!
tuungt... bra läsvärt och allt det där, gillart..
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Riktigt snyggt och bra! Min syster du har gåvan, så samla dig mod måla fucking världen i vattenfärg, dina tårar beblandat med blod kliv ut på linan ..och om du tappar balansen dra den genom näsan och få din minut att skina.. Guld.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
bra mannen... så ska det se ut!
music is my life ,.
jag förstår inte ett piss men ändå är det så grymt på något vis BLAOW, Entertainment kliver in och förklarar hur 98.2% av all props på denna sidan uppkommer.
On topic: Linraden var bra. Resten lät nog bra när du tänkte det.
Jag kan beskriva i detalj hur en tår rinner hur saltat sår svider, utanpå kinden.. Det är brustna hjärtan, det är droger i blodomloppet som till en början gjorde gott.. och sedan blev som sot för kroppen men ditt enda bot för ångest... Jag tycker verkligen om dessa raderna!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Kan jag inte döda dom, så släpper jag demonerna fria hellre ett kaos som låter mig drivas den här är för när alla i världen blundade när vi trampades på, när vi kallades jävla pundare Min syster du har gåvan, så samla dig mod måla fucking världen i vattenfärg, dina tårar beblandat med blod medan du låter allt annat bero Visa dom jävlarna nu att ibland får man nog.. - Fy satan vad jävla bra skrivet! GIllar de som daggen_ skrev också! Du är grym!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Shuuu, läget? Jag skiter i hur bra det är du skullenog förstått om du visste vad det är.. Kan jag inte döda dom, så släpper jag demonerna fria hellre ett kaos som låter mig drivas den här är för när alla i världen blundade när vi trampades på, när vi kallades jävla pundare Min syster du har gåvan, så samla dig mod måla fucking världen i vattenfärg, dina tårar beblandat med blod kliv ut på linan ..och om du tappar balansen dra den genom näsan och få din minut att skina.. baaam.. Som sagt var - sjukt bra uppmålat, formulerat och välrimmat Nog det bästa jag läst på år och dag
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
kliv ut på linan ..och om du tappar balansen dra den genom näsan och få din minut att skina.. - haha, överfet du e grym, nice med riktigt bra läsning!
Jag är fullständigt på det oklara med vad jag vill säga om detta. Det var lite råddigt för mig, delvis för små detaljer och delvis på det stora hela. Det kändes lite som att de där raderna du visade mig tidigare var konstigt placerade nu, med tanke på perspektiv. Och detta var samtidigt bland det bästa jag läst. Så skit i vad jag just skrev. Det var grymt skrivet helt enkelt. PS. börja spara alla dina texter. (Utöver Blotta Tanken! har jag fem texter av dig sparade.)
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
crew , du kan söka hans texter här i Lyricism ? Till texten, fy helvete... Har gud hjälpt dig skriva den eller, asså du e så tjock! Sjykt fett !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
textenra jag lägger upp här är bara utkast och inget färdigt som sedan sparats.. jag ska bli bättre på det. tack så mycket alla som diggade och till er som inte gjorde det.
Ingen gör det som du min vän!