RaZoR - Kallar du det att underhålla ? Ångesten tar över dom ger mig ett drogtestvafan ska jag säga att jag röker hash , fan heller !jag tar inte droger , bara för dom tror , ska jag prata med psykologerär dom sjuka eller ?dom borde få en blomkruka smashad i huvudetså dom blir dödssjukajag är en vanlig människa , inte olik från någon annanjag sysslar med musik och det är mitt liv ?fatta det ! stå inte där och skratta, gör något ist för att gå runt och tattainte prata strunt , jag talar sanning , det är sant jag är inte någon jävla fjantsom den tanten som bor brevid mig som bara sitter hemma och röker weed ?den tanten som polisen besöker nästan varje daghennes hjärta slår snabbare för varje klockslagett till bloss så ramlar hon ner i backen . hon hamlar på behandlings hemhoppas hon får det roligt , men det är väll jätte troligt .hoppas hon dör , så jag slipper hennes jävla gnäll .shit detta börjar låta som en novell och den är ju jätte proffesionell .det är fan som att bara åka runt och runt i en karuselloch lyssna på skit musik som James Blunt Your Beutifull my assgå och dö som tanten här bredvid , jävla fjollaoch du kallar det underhålla ?la ihop denna texten precis , inte tänkt igenom så mycket .GE MIG KRITIK , jag behöver det