varför - den vilsna poeten Vad är det för fel på mig ? varför kunde du inte bli min tjej ? jag klarar inte av att göra något utan dig vid min sidafan hjärtat klarar inte av nå ner,jag kommer avlida Träffade dig på internet och började redan gilla dig däroch nu står jag helt ensam härnär jag träffade dig,så gick känslor till kärlekmen det sluta med att hjärtat skrekSen blev allt upp och ner och jag försvann ur din bild.känns som hela mitt liv faller i spilldJag önskade att jag aldrig hade träffat dig och fått dig i mitt liv.för då hade jag inte fått känslorna som du gav migSkulle vilja gråta ett helt hav för min saknaden för digMen jag kommer aldrig kunna bevisa min saknadDitt ansikte lyser upp min dagatt vara med dig är min stora lagÖnskar att få träffa dig och få vara med digså jag lyckligaste pojken på jordenSer dig i varje tjejs ansikte och vill gå fram och krama digoch säga att du är min vackra tjej menFörsökte glömma dig och gå vidareförsökte få dig arg och sur så du blockade mig på msnMen det blev bara värre och värre saknad av digJag vill att mitt liv ska sluta med dig,just youmina känslor är som fästning på mitt hjärtanär jag kärleks filmer så är det dig jag tänker påMen allt jag tänker är dig och dina pussar och kramar när jag ser såntStår ensam i korridoren och tänker på dig