Nya på området säg vad ni vill Redo eller inte,nu är det min tur i ljusetjag har jobbat hårt som fan för att höras högt i husetOch tro inte att jag tänker ge upp bara efter första rondenFör jag kommer stå upp efter andra till sissta gångensäaga vad du vill med det är inte som som har dysleksiför jag har sett dina texter och det är ingen vacker synOch slåss som du gör kan ju knappast impa på en tjejman föds till rappare, det är inget du kan lära digVad är det för mening om du inte få meningen att rimmaDet är som en sten som sjunker och du tror att den kan simmaSnälla nån vafan har hänt med kulturenAlla efterblivna barn som jag tror vi rappar som gudenMen jag står för precis allt som jag säger och görJag skiter i er, Jag kör ner huvudet i marken och bara körför det är min stil, Den är så jävla udda och unikundrar hur många som säger det, min övre rad var bara en pikHar rest långt för att visa vem som bestämmer i denna världBjuder dig på en flygfärd, innan jag drar mina dyra svärdJag spelar mina fiender,som jag spelar ett parti schackNi ska passa er, för ni vet inte vad jag har under min frackDrar fan en vatten pistol med en massa citrin vatten iHåll för ögonen för nu jävla ska du känna på enormt mycke svidOm du springer kommer jag att hitta dig tillslutJag väntar bara ut dig, njuter vardagen med lite rötjutBlablabla du vet var min brevåla borSom om jag skulle bry mig när du nite är särskilt stordu tror du är störst men är en och 52När dom stora låter dig suga kuk måste du stå på tåSom sagt är jag ganska ny på detta och jag tycker det vore roligt med lite omdömen och tips. Och ni som ger allt för Elaka kommentarer kan ta er. Skiter i vilket. Men ni som är lite mogna kan ju säga vad jag ska tänka på och ge lite tips som jag antagligen behöverTack för mig. pz