Okey! Här är min FÖRSTA mer eller mindre seriösa låt Vad är det för fel på mig, varför kan jag inte älskajag utrycker minakännslor men dom är ju bara falskajag vill inte såra dig, jag villinte se dig ledsenmen de blev som det blev och jag känner mig så nedstämdjag skriver inte detta för att, förklara alltmen min själ är så tung och jag känner mig så kalljag kan inte hjälpa att det blev som det blevdu är inte dålig utan det är jag som har problemkan inte kontrolera min känslorför digmen dom försvan för snabbt för att kunna fixa sigjag springer snabbare för att hinna ifattmen mörknet börja komma och sedan går till nattref.jag desperat och kanske kommer ta till medelmen det hjälper inte mig, jag har förlorat min hedermen min hedet skiter jagi och kämpar endåallting känns så fel, snälla kan du inte förståmen jag förstår vad du tänker och tycker om migdet är inte mitt fel att mitt hjärta förlora digdet finns inga ord för vad jag vill och kännermen dågot som är sant är att jag inte är playerjag har lagt all tid för att kunna älska digmen jag förstörde allt och jag förlorade min tjejjag går in en dvala och hoppas det blir bramen när jag kommer ut igen är allt precis som de vaKommentera och säg vad som ska bättras och ge tips tack.