Måste här ifrån | lägg gärna en kommentar 'orkar inte mer'mitt barndoms hem kan dra åt helveteblev inte bättre och inte häller lättareett! inbrott, jag drack alcoholböter av polisen och en rad slagsmålhatad av alla, i orten där jag borfolk som snacka skit, och en mängd mordhotfick massa skit iskolan, men jag sket i detjag kämpade på, och kom in på min linjevarje dag va likadan, vakna upp mecka en snusmen man är så jävla van, när ska den här skiten ta slutdet var här grupp trycket tog över, man snatta för första gångenman trodde att det här var vänner man behövde, man va fångenpappa hade rätt skulle lyssna på vad han sa"bli inte inblandad i någon skit så blir allting bra""yo, jag vet farsan men det är ganska svårt""ja jag vet min son"...nu måste jag härifrånpappa kunde inte ta mitt liv som jag levdehan sa inget, men jag vet att han va neremamma, ja hon gråter än idagville aldrig höja rösten förlåt för det jag sani visa vägen, men jag kom på av-vägarkommpis trycket blev så stort, och jag är trött på-det hära!när jag va nära döden, jag vet att ni va skakishörde knappt vad socialen sa, jag va så jävla bakisångrar jag inte lydde ditt råd. pappaönskar du satt här på min säng som igår. mamma'har orden i mitt huvud'pappa hade rätt skulle lyssna på vad han sa"bli inte inblandad i någon skit så blir allting bra""yo, jag vet farsan men det är ganska svårt""ja jag vet min son"...nu måste jag härifrån