Superb & Ceo - Till er alla från oss Hitta lite gammal skit liggande.Enjoy !ceo vers 1skulle bli rik om jag var prostitueradtill över miljonen skulle jag bli aktioneradjao jag e mannen som krockar med stilhar din brud naken på min kamera mobilja jag tycker du e riktigt het och snyggshet massa krångel bara ligg på ryggvadå gumman du tror du e wet n wild dra mej baklänges får jag e kåtare än mister hydewhomannen medans du e me i klubben micky mouseså e jag me i klubben ja bitches house föföför jag e helt jävla sjukt galenni vet att jag är mer maffia än gudfadernför du kommer bli nockad jag lovar erdu hade inte ens fått fitta om du var ett kondompacketdu e inte ens fly om du hoppar från monteverestmedans ceo superb e så kallade bäst i testjag droppar det storslaget med mordvapentar spaden och begraver storstadenreff2xwoff fucka me oss du blir utslagenWOFFsuperb ceo pissar på snutlagenwoff du får en spark i ansiktetWOFF !!detta blir ett maktskiftesuperb vers 2Jag vet att du älskar mig fredrika frågeteken //För mig är du en smula från brödet på serveten //Kommer in jag är en pimp bara badapadapadingDoppar din så nu hör linnmen du kommer aldrig o få nån förlåvningsring //kan det bli nåt annat låten kommer gå in som listetta //vi finns från Discovery till tipsextra //vi går in i badrummet lägger oss i badkaret //sen går vi in i sovrummet tar kärleken på lakanet //gulliga jag är väl rätt självklart//man behöver ingen bra dag för att ta en kvällsmat //Nere på gatan såså kalar dom mig för extrem //och sen i oktober kan du få vaxa min bil //BLOW !! vi utökar det som vi utövar //så nu ska jag bedöva er era brats bögar //wow jag går aldrig sönder som hopediamanten //medans du e som han i broke backmounten //reff2xwoff fucka me oss du blir utslagenWOFFsuperb ceo pissar på snutlagenwoff du får en spark i ansiktetWOFF !!detta blir ett maktskifteceo vers 3yeah först högerhand sen en nock outdu faller på fall o blir helt chockadkänner oss när vi kommer in me hugo bossvi gillar flickor för dom suger o sånt dags att tagga hem för nu kommer vi två bloodsbröderfucka me oss o vi stryper dej me skosnörrenmannen vi slår dej från alla hållhaha du gangster aa över lunastormfitta säg våra namn ceo och superballa vet att i sängen e vi som supermansuperb vers4jag sätter upp ett foto mitt i prick i pil tavlan //bullseay !! våran bass slår som rickhers skalan //får jämt massa repliker när ja går på stan //Sheet superb vart ligger ditt gym någonstans //snacka inte bull jag är smal som kate moss //men varför bry sig shut upp innan jag lackar loss //dricker sprit jag är elitdrillar o pillar o skriver en merithittar du hit så kommer jag ditvill inte va närheten du luktar som skitjag ser den här låten som en kontakt annonsupppfyller du inte kraven blir ihop packad till pappkartongreff2xwoff fucka me oss du blir utslagenWOFF superb ceo pissar på snutlagenwoff du får en spark i ansiktetWOFF detta kommer blir ett maktskifte